Hyvä puhdistusöljy kasvoille?
Sellainen joka poistaa hyvin meikin ja aurinkovoiteen, hintaa saisi olla alle 15€. Mitä käytät, suosittele?
Kommentit (31)
Harmi kun on tuo hintaraja. Muuten olisin suositellut Biothermin puhdistusöljyä. Sitä tuli pieni pullo kosmetiikkajoulukalenterin mukana, ja oli tosi hyvä.
Oletko kokeillut noiden halpojen merkkien micellivesiä, sellaisia kaksifaasisia, jotka poistavat pitkäkestoisenkin meikin? Itse en ole, mutta se ei olisi ainakaan kallis satsaus kokeilla, esim. Garnier.
En ole itse kokeillut, mutta tuplaputsaukseen näin suosituksen Avrilin puhdistusöljystä ja se on nyt alessa Tokmannilla niin ajattelin ottaa testiin.
Nivea puhdistusmaito on oma suosikki.
Mujilla on hyvä ja halpa! Ihana!
En jaksanut mennä keskustaan hakemaan uutta niin kokeilin Mac: in öljyä, kyllä oli pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun on tuo hintaraja. Muuten olisin suositellut Biothermin puhdistusöljyä. Sitä tuli pieni pullo kosmetiikkajoulukalenterin mukana, ja oli tosi hyvä.
Oletko kokeillut noiden halpojen merkkien micellivesiä, sellaisia kaksifaasisia, jotka poistavat pitkäkestoisenkin meikin? Itse en ole, mutta se ei olisi ainakaan kallis satsaus kokeilla, esim. Garnier.
En ole testannut misellejä. Kaksoispuhdistusta ajattelin taas alkaa tekemään kun aurinkosuojavoide on käytössä ja siinä kai suositellaan ihan öljyputsaria ekaan vaiheeseen liuottamaan meikit ja aurinkosuojat pois. En tiedä miten misellivesi toimii siinä kohtaa. Korealaisia ja japanilaisia öljyjä olen joskus käyttänyt, nyt en vaan viitsisi tilata ulkomaisista nettikaupoista. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kokeillut, mutta tuplaputsaukseen näin suosituksen Avrilin puhdistusöljystä ja se on nyt alessa Tokmannilla niin ajattelin ottaa testiin.
Avril on tosi hyvä ja sisältää oikeita öljyjä eikä mitään mineraaliöljy/silikonisotkua.
Vierailija kirjoitti:
Cerave :)
Onko ceravella puhdistusöljy? Mikä?
Ap
Lakukissa kirjoitti:
Mujilla on hyvä ja halpa! Ihana!
En jaksanut mennä keskustaan hakemaan uutta niin kokeilin Mac: in öljyä, kyllä oli pettymys.
Itsekin suosittelen Mujia. Öljy on kohtuuhintaista, hajusteetonta ja puhdistaa kokeilemistani öljyistä parhaiten. Kunhan hieroo, emulgoi ja huuhtelee kunnolla, lähtee esim. vedenkestävä aurinkovoidekin naamalta. Samaa en ole voinut sanoa kaikista muista öljyistä. Mielestäni (ainakin hinta-laatu-suhteeltaan) parasta, mitä Suomen markkinoilla tällä hetkellä on.
Vierailija kirjoitti:
Kylmäpuristettu kookosöljy 💚
Varmaan yksi komedogeenisimpiä aineita mitä voi naamaansa laittaa. Eli suomeksi sanottuna voi naama alkaa kukkimaan oikein huolella jos huono tuuri käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avril on tosi hyvä ja sisältää oikeita öljyjä eikä mitään mineraaliöljy/silikonisotkua.
Olin tulossa tätä suosittelemaan. Ties monesko pullo itsellä käytössä,
muita ei viitsi enää edes kokeilla, koska tässä on laatu ja hinta kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
CeraVe Hydrating Cleanser
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApCeraVe Hydrating Cleanser
Ei se ole öljyputsari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApCeraVe Hydrating Cleanser
Ei se ole öljyputsari.
Tämä. Ihmiset vastaavat kuin vastaisivat kysymykseen, mutta vastaavat oikeasti asian vierestä.
^