Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Voxrasta?

Vierailija
28.03.2021 |

Oon syönyt nyt vähän reilu 2 viikkoa Voxraa 150mg. Mitään selkeätä vaikutusta en ole oloissani vielä huomannut. Paitsi lisääntynyttä ärtyneisyyttä, tuntuu että kaikki asiat saa minut ärsyyntymään.

Jatkanko vaan kiltisti Voxran syömistä odotellen parempaa päivää? Onko teillä kokemusta Voxrasta/sen aiheuttamasta ärtyneisyydestä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on vielä nostovaraa. Maksimi on 300 mg. Voxra on niitä lääkkeitä, joiden vaikutus nähdään vasta noin kuuden viikon jälkeen. Onko sulla lääkkeen perustiedot ihan hallussa?

Vierailija
2/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on vielä nostovaraa. Maksimi on 300 mg. Voxra on niitä lääkkeitä, joiden vaikutus nähdään vasta noin kuuden viikon jälkeen. Onko sulla lääkkeen perustiedot ihan hallussa?

Perustiedot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lisää ärtyneisyyttä. Aloin syömään niitä, koska en jaksanut mitään. Nyt olen hereillä, mutta ei huvita mikään. Vituttaa vain.

2,5 vkoa takana.

Vierailija
4/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, mitä tarkoitat perustiedoilla? Lääkepakkauksen selosteen olen lukenut kyllä.

-ap

Vierailija
5/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin muistaakseni vuoden. Loppujen lopuksi ainoa tunne, jonka pystyin masentuneisuudeltani tuntemaan oli viha. Alkoi pelottamaan oma persoona niin pahasti, että lopetin lopulta seinään, ja kärsin mieluummin sitten itsetuhoisten ajatusteni kanssa. Mutta ainakaan ei tehnyt mieli vahingoittaa muita kuin itseäni.

Vierailija
6/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt 450mg/pv. Koen että se on hetkittäin antanut energiaa, mutta toisinaan se on sitten muuttunut ärtyneisyydeksi tai ahdistukseksi.

Sanoisin että käytä kuten lääkäri on määrännyt. Itse en kokenut pitkän käytön hyötyjä kummemmin. Ei sivuvaikutuksia, ei vieroitusoireita, se oli plussaa.

Vierailija
7/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopi ihan hyvin. Venlafaksiinia en suosittele kenellekkään.

Vierailija
8/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mainittavaa positiivista vaikutusta. Nukkuminen hankaloitui, välillä jouduin lähtemään töihin nukkumatta yöllä ollenkaan. Minulla myös nosti vihan tunteita, niitä oli jo ennestään vaikean elämäntilanteen ja ahdistuksen vuoksi. Olisin tarvinnut jotain rauhoittavaa tai mielialaa kohottavaa, mutta tuon lääkkeen kanssa tuli entistä kamalampia raivareita. Lopulta lopetin kuin seinään. Ainakin saan nukuttua ja olo on vähän rauhoittunut. Toivoin, että olisin edes saanut vähän muiden lääkkeiden tuomia liikakiloja pois, kun Voxralla on joillakin laihduttava vaikutus, mutta turha toivo oli sekin. 

Vierailija
9/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
10/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupes vähän vaikuttamaan noin kolmen viikon kohdalla. Nyt syönyt 4 viikkoa 150 mg. Hyvin vaihtelevia päiviä, eilen aamupäivä ihan ok, illan makasin vaan sängyssä, tänään ihan karsea päivä; aamulla jaksoin imuroida ja sen jälkeen vaan maannut sängyssä silmät kiinni ja odotan että pääsis nukkumaan. Ikinä en aamulla herätessä tiedä millainen päivä edessä. Toivottavasti huomenna parempi päivä taas. Kyllä meinaan silti tällä jatkaa vielä.

Vierailija
11/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt muutaman kuukauden. Toimintakyky edelleen tosi huono.

Vierailija
12/14 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt minulle MITÄÄN.

Vierailija
13/14 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
14/14 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nostaa sykettä isommalla annoksella. Valvottaa.. ärsyttää..

+ Piristää ja nostaa seksihaluja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme