Tuli kevät ja kovat halut
Keväisen auringonpaisteen mukana tuli kunnon hormonimyrsky. Koko ajan on petipuuhat mielessä. Puolisoa taas ei innosta yhtään. Epistä! T. N45+
Kommentit (20)
Kyllä arvostaisin aitoa asiaa, en korvikkeita. Ps. Ei oo isoa mahaa. T. AP
No multa saisit munaa, kun vaan kerrot paikan mihin tuun? Voidaan mennä vaikka mettään panemaan ;)
Mua on panettanut koko talven. Miestä väsyttää liikaa aina kun teen aloitteen. Huoh.
AP ihan sama tilanne mullakin. N50+
AP. Täällä toinen nainen, jolla olisi kovat seksihalut, enkä oikein tiedä, mistä lähtisi miestä etsimään.
Kelpaa jos et ole ylipainoinen ja huonokuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
AP ihan sama tilanne mullakin. N50+
Tääl kans sama 17.4
Täällä myös, mutta onneksi myös miehellä heräsi halut. Saattoi kyllä vähän vaikuttaa asiaan, kun tilasin muutamat asusteet itselleni iltojen iloksi 😉
12: tosi hieno juttu, meillä ei tehoa edes toi. Kaipa tässä täytyy etsiä joku toinen vaihtoehto. T. AP
Täällä myös n45 ja jotain ihmeellistä tässä keväässä kyllä on. Olen halukkaampi kuin koskaan. Kuin partiolainen. Mies on ihan tyytyväinen ja lähes joka kerta lähtee mukaan. Tätä on nyt kestänyt n. 6 vko. Sitä ennen seksiä oli 1-2/vko, loma-aikana ehkä 3/vko, nyt joka pv. Kiire saada lapset nukkumaan..
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös n45 ja jotain ihmeellistä tässä keväässä kyllä on. Olen halukkaampi kuin koskaan. Kuin partiolainen. Mies on ihan tyytyväinen ja lähes joka kerta lähtee mukaan. Tätä on nyt kestänyt n. 6 vko. Sitä ennen seksiä oli 1-2/vko, loma-aikana ehkä 3/vko, nyt joka pv. Kiire saada lapset nukkumaan..
Kiihkon tunne on ihana! T:mies 40v
Ei vaikuta,aina haluttanut jokapäivä. Ja onneksi mies ei ikinä pihtaa!
Vierailija kirjoitti:
Mille susta tuntuis jos alkais pihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne täällä, että tässä keväässä on jotain ihmeellistä. Joku ihme kiihko iskenyt meihin molempiin.
Onnellinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän voisi...meillä kukoistaa seksi, kukoistanut aina oikeastaan. Ja seksi on normaali osa päivää. Minä en voi olla ilman yhtään; mies antaa useasti päivässä minule orgasmin.
Se vaan on meillä niin. En tajua miten pärjäisin ilman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän voisi...meillä kukoistaa seksi, kukoistanut aina oikeastaan. Ja seksi on normaali osa päivää. Minä en voi olla ilman yhtään; mies antaa useasti päivässä minule orgasmin.
Se vaan on meillä niin. En tajua miten pärjäisin ilman!
Suomennos: en osaa lukea.
herkkupeppuja jokapuolella kuvitella nyt vaikka takaapäin
oliko sulla mitään kättä pidempää? kipukoukullakin pääsee ison mahan alta koukaten kohteeseen