Olisipa kakkua! Ihan oikeaa kakun näköistä kakkua, taidokkaasti tehtyä ja hyvää
Kommentit (15)
Mikä on epäaitoa ja ei kakun näköistä kakkua, ap? En ole sellaista nähnytkään. Kuivakakkua, täytekakkua vai kenties juustokakkua?
Jos jotain tekee mieli, tekee sitä sitten.
Ja sitä painoa oli montako sataa kiloa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on epäaitoa ja ei kakun näköistä kakkua, ap? En ole sellaista nähnytkään. Kuivakakkua, täytekakkua vai kenties juustokakkua?
No erotuksena kaiken maailman Pullavista ja mutakakuista, mitä kaupassa myydään. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä painoa oli montako sataa kiloa?
Painoa on pituus miinus 120. Oliko vielä kysymyksiä? ap
Olen NIIn kyllästynyt sokerimassa-kakkuvillitykseen. Näyttää ehkä kivalta mutta hirveitä syödä. Olen nähnyt useitakin juhlia jossa vieraat jättää koko kuorrutteen syömättä. MIkä järki?
Söin yhdessä kahvilassa ihanan tuorejuustokakun, jossa oli makuina marjaa ja osa oli suklaata, plus siinä oli vielä paksu suklaakuorrutus. Se oli aivan ihanaa, sitä haluaisin nyt esimerkiksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen NIIn kyllästynyt sokerimassa-kakkuvillitykseen. Näyttää ehkä kivalta mutta hirveitä syödä. Olen nähnyt useitakin juhlia jossa vieraat jättää koko kuorrutteen syömättä. MIkä järki?
Siitä saa näyttävät kuvat someen.
Joo. Mansikkakakkua tuoreista kotimaisista mansikoista. Kermaa, hyvin kostutettua ja itsetehtyä. Eli olispa heinäkuu.
Harmi, että iso osa valmiskakuista on kahviloissakin nykyään moussekakkuja. Kun haluan täytekakkua, haluan nimenomaan kakkua täytteellä enkä jotain hyydettyä moussea ohuen keksipohjan päällä.
Banaani- tai käpykaakut👍🏻😀.En kyllästy koskaan!!!
Fazerin toffeekakku todella makeaa mutta eipä jää olo, että pitäisi ottaa lisää. 😋
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että iso osa valmiskakuista on kahviloissakin nykyään moussekakkuja. Kun haluan täytekakkua, haluan nimenomaan kakkua täytteellä enkä jotain hyydettyä moussea ohuen keksipohjan päällä.
Kustannuskysymyshän tuo on. Juustokakut on paljon helpompia ja nopeampia tehdä kuin oikeat täytekakut, mutta hintaa voi pistää melkein saman.
Oikein hyvää porkkanakakkua kun saisi! Nam.
Just ämppäsin kokonaisen Ranskan pastilli pussin että nyt paussi.