Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOKEMUKSIA hobbyhallista??

Vierailija
24.03.2021 |

Uskaltaako tuolta tilata mitään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Oon tilannut hajuvesiä, pesukoneen ja leluja. Tulevat perille.

Vierailija
2/12 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää ettei joku firma ole konkassa ja on postille vaihtoehtoisia noutotapoja, ehkä uskaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun luin heidän facesivujen vierailijoiden julkaisuja ja oli lähiajoilta vain huonoja kokemuksia. Siellä olisi tarjouksessa tuoksu minkä tahtoisin.

Vierailija
4/12 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhtään pettymystä.

Vierailija
5/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ruokailuryhmän ja pöytä tuli ilman jalkoja.. kukaan ei osaa saa kertoa milloin jalat tulevat tai luulen etteivät edes usko ettei toimituksessa ollut pöydän jalkoja.

Vierailija
6/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata. Se oli ennen hyvä firma, nyt virolaisten omistuksessa ja tuotteet tulevat tai sitten ei. Valituksia ei oteta vastaan.

Vierailija
7/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tilata. Se oli ennen hyvä firma, nyt virolaisten omistuksessa ja tuotteet tulevat tai sitten ei. Valituksia ei oteta vastaan.

Soitin yksi päivä aspaan ja siellä vastasikin joku virolaiselta kuulostava todella tympeänoloinen nainen.

Vierailija
8/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna toukokuussa tuttu tilasi sieltä kasvihuoneen, se tuotiin syyskuun alussa. Paketit oli avattu eli kaikesta päätellen kyseess ä oli palautustuote. He eivät voineet sitä palauttaa siksi, että paketit oli avattu...

Vierailija
9/12 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä kaukaa! Itsellä ongelma juuri hobbyhallin kanssa meneillään ja on niin pitkä juttu ja kaikki mennyt heidän puolelta niin v i tuiksi etten jaksa edes aloittaa.. lue kokemuksia heidän Facebookissa!

Vierailija
10/12 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muutama kk sitten tuoksun, jota ei muualta Suomesta näytä saavan. Tuli hyvin perille, myöhässä kyllä oli pari viikkoa, muttei haitannut, kun omaan käyttöön.

Vierailija
11/12 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toiminut hyvin mutta tilasin vitriinin jossa oli toimitusaika pitkä, 6-8 viikkoa. Toimitusaika oli enää muutaman päivän päässä ja olin jo innoissani kun vihdoin saisin sisustaa yhtä huonetta uudelleen, niin sain viestin että tuote onkin loppuunmyyty! Miten tuotakaan ei voinut tietää aiemmin >:(

Vierailija
12/12 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten toiminut hyvin mutta tilasin vitriinin jossa oli toimitusaika pitkä, 6-8 viikkoa. Toimitusaika oli enää muutaman päivän päässä ja olin jo innoissani kun vihdoin saisin sisustaa yhtä huonetta uudelleen, niin sain viestin että tuote onkin loppuunmyyty! Miten tuotakaan ei voinut tietää aiemmin >:(

Mulla sama juttu. Tilasin kengät + muuta kodin tavaraa. Ilmoittivat n. 2kk tilauksesta, että kengät loppuunmyyty, mutta haluanko muut tavarat? Ilmoitin, että haluan muut tavarat kuitenkin. Odottelin taas n. 2kk, mutta tavaroita ei tullut. Soitin HobbyHalliin ja sieltä kerrottiin, että tavarat oli lähetetty minulle, mutta en ollut noutanut niitä.. Selvisi, että tekstiviesti paketin saapumisesta oli laitettu virheelliseen numeroon. Olin aika kiukkuinen asiasta. Se mikä lohdutti oli se, että sain kengistä rahat takaisin kahteen kertaan :) Ei tuollainen bisnes voi kannattaa, milloinkohan tuokin menee konkkaan?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi