Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorille tytöille söpö ilmainen peli

Vierailija
23.03.2021 |

Suosittelen tätä peliä: Super Stylist
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cocoplay.fashion.styl…

Sen saa ladattua ilmaiseksi, ja ilmaiseksi saa myös hyvin pelattua, kunhan riittää kärsivällisyyttä etenkin alussa.

Söpöt hahmot, rentoa ja hauskaa englanninkieltä, mutta täysin ilman mitään alatyylin ilmaisuja.

Ei mitään seksuaalista sisältöä tai muutenkaan alatyyliä. Toki yksi vaategaterioista on nimetty ”sexy”, mutta siihen se jää, eivätkä nekään vaatteet ole rivoja.

Ei mitään vuorovaikutusta pelaajien kesken, ei mitään chattaamista tms, eli näin ollen ei myöskään ole mitään häirintää tai kiusaamista.

Olen itse nelikymppinen nainen, ja pelannut tätä n. vuoden ajan, ilmaiseksi. Pelistä tulee aina kiva fiilis. Tätä ei edes pysty ainakaan näin ilmaisversiona pelaamaan ihan hulluna eli pitkiä aikoja putkeen, kun välillä joutuu aina katsomaan mainoksia, saatikka että joutuu odottamaan että hahmon energia-varannot elpyvät, tapahtumat alkavat jne, eli silläkin lailla järkevä peli että vaikka on koukuttava niin ei ole mahdollista takoa tätä tuntikausia putkeen, ainakaan ilmaisversiossa.

En ole oikeassa elämässä erityisen hulluna vaatteisiin, mutta tässä pelissä on monipuolisesti tyylejä ja värejä, etenkin kun lopulta saa kartutettua vaatevarastoaan, eli ihan hauska niitä vaatteita on yhdistellä toisiinsa, ja asusteita, koruja, ja suunnitella hiustyylejä ja meikkauksiakin. Pääpaino on vaatteissa, niitä on eniten. Erilaisia pieniä hauskoja pelejä ja kampanjoita. Mielestäni pelin englanninkieli on helppoa, rentoa ja hauskaa, ja hahmojen välinen sananvaihto on hyväntuulista ja ystävällistä. Hahmot on söpön ja raikkaan näköisiä, ei mitään kauheita v...suja. Tämä on paras näistä stailaamis-peleistä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kovaa ääntä, enimmäkseen maltillinen taustamusiikki. Toki joistain mainoksista voi lähteä enemmänkin ääntä. Itse pelaan ilman ääniä, koska niillä ei ole merkitystä tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi