Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman viikon hulannut päivittäin ja mulla on ilmestynyt sellaiset "kuopat" vyötärölle!

Vierailija
22.03.2021 |

Ihan käsittämätöntä, en tiedä jothuuko se niiden vyötärölihasten muokkautumisesta vai onko tuo vanne jättänyt jäljet :D Edestä kun katsoo niin ei ole tunnistaa omaksi kropaksi ollenkaan. Enkä tiedä onko tuo nyt kovin kaunista mutta tuloksia siis tulee!
Oon hulannut 10-30 minuuttia päivässä ja tämä selkeästi toimii todella hyvin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle mitään kuoppia tullut. Nyt ei ole tilaa hulata, mutta muuten se on kyllä tehokasta.534

Vierailija
2/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuoppa-sana ehkä antaa vähän väärän kuvan. Mutta edestä kun katsoo, siinä kohtaa missä se vanne yöeensä pyörii, on selkeästi kavennut vyötärö, vain se alue jännästi. Kun kokeilee niin ne lihakset kyllä aika tiukasti tekee töitä hulatessa että kai se ihan sitä on.

On kyllä todella hyödyllinen harrastus ja tätä jaksaa tehdäkin, toisin kuin jotain vatsalihasliikkeitä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta sain vanteen lahjaksi:•

Muutaman kerran olen sitä pyöritellyt, ihan tehokkaalta tuntuu, pitäisi ottaa joka ilta käyttöön.

Ihan eka kerroilla vyötärön alue tuntui jälkeen päin vähän aralta, mutta kai lihakset sitten tottuu.

Vierailija
4/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli heti kipeäksi ja ne mustelmat, mutta hammasta purren vaan aloitin joka päivä. Alle minuutissa ne paikat turtui ja nyt ei satu enää ollenkaan. Kantsii jatkaa :)

Vierailija
5/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan päivässä hulailette? Missä ajassa tuloksia on alkanut näkyä? Oletteko mitanneet senttejä?

Vierailija
6/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sun vanne painaa? Ja onko siinä muhkurat?

Vierailija
8/10 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovanne vai klassikkomalli?

Vierailija
9/10 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1,8 kg ja hulailen 3-5 krt viikossa. Vatsa on litistynyt, sivuprofiilista huomaa. Eli toimii kyllä! Olen hulaillut niin 6 kk ajan. Ja kerrallaan 10-15 min.

Vierailija
10/10 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin ensin 1,5kg vanteen ja varmaan vuoden verran sitä pyörittelin, n. 20min päivässä. Vyötärön ympärys pieneni hitaasti, mutta varmasti. N. 1kk sitten hommasin 2,2kg vanteen ja tämä se vasta tuntuu tehoavan! Vähän skeptisesti tähän aluksi suhtauduin, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Suosittelen lämpimästi 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi