Siis mikä tämä Tytti Yliviikari oikein kokee olevansa
Yli-Viikari höyläsi viraston luottokorttia VTV:n toimittamien tietojen mukaan vuosina 2018–2020 yhteensä 59 171 eurolla.
YLI-VIIKARI esimerkiksi maksatti viraston luottokortilla neljään otteeseen stailauspalvelujaan vuonna 2019.
10. tammikuuta 2019 Yli-Viikari osti Living Day Spasta 174 euroa maksaneen ”hiusmuotoiluvalmennuksen”.
Valmennus liittyi VTV:n mukaan pääjohtajan valokuvaukseen – tarkempaa selvitystä kuvauksesta ei annettu.
28.2.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 185 euroa maksaneen palvelun, joka sisälsi värin ja muotoilun sekä kulmien muotoilun.
Stailauspalvelu liittyi VTV:n mukaan Haus Kehittämiskeskuksen videokuvaukseen
23.4.2019 Yli-Viikari osti Sydämen Pohjasta Oy:ltä 204 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilupalvelujen lisäksi ”extreme megamask”. Kuittiin ei kirjattu oston syytä. VTV:stä kerrotaan, että ostos liittyi viraston vuosikertomuksen kuvauksiin.
11.6.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 212 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilun lisäksi ”tehohoito”. VTV:n mukaan ostos liittyi eduskunnassa toteutetun viraston esittelyvideon kuvauksiin.
Näin meidän verorahoja haaskataan ja kaikki menee sumeilematta läpi. Palkat on pilvissä mutta silti kaikki maksatetaan veronmaksajilla. Tämä on sairasta, törkeää, mielivaltaista... Sanat loppuu kesken kuvailemaan suuttumusta mitä tämä vallassa olevien naisten perseily nykyään aiheuttaa
Kommentit (7835)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pahemmin huomaa, että olisi jotain stailauspalveluita käytetty :O Navetasta päivää-look..
Tytti on ky hoitanut hommat niin härskisti kotiin, että melkein hattua pitää nostaa. Miettikää mikä pokka! Ja toi alaisen palkan maksu kotiin, mielenkiintoista.. mikähän siinä oli takana? Onko arvostellut Tytin rahankäyttöä ja tyyppi lakaistu silmistä ja maksettu hiljaiseksi. Sopis kyl Tytin tyyliin! Tytti on kyllä ollut ehtiväinen, 5 lastakin ja upee ura! Minkäs ikäisiä lapsia hänellä on? Kyllähän se 12 tonnin kk palkalla on helppoo pitää muutama äippälomakin ja sit kun pääsee töihin takas, niin pääsee reissailleen ja stailauksiin! Ei huono!!
Mistä näit nämä lapset? Lähde siis?
https://www.oph.fi/fi/menolippu-taskussa-eurooppaan
Vaikkapa tuosta linkistä. Nuorin lapsi näköjään 4 vuotias, vanhin 14. Tuossa jutussa siis, en katsonut koska julkaistu.
Tytti on onnistunut yhdistämään mahtavan johtajauran ja lapsiperhe arjen, ehtiväinen nainen. Ja ehtii myös reissata pitkin maailmaa. Tehopakkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pahemmin huomaa, että olisi jotain stailauspalveluita käytetty :O Navetasta päivää-look..
Tytti on ky hoitanut hommat niin härskisti kotiin, että melkein hattua pitää nostaa. Miettikää mikä pokka! Ja toi alaisen palkan maksu kotiin, mielenkiintoista.. mikähän siinä oli takana? Onko arvostellut Tytin rahankäyttöä ja tyyppi lakaistu silmistä ja maksettu hiljaiseksi. Sopis kyl Tytin tyyliin! Tytti on kyllä ollut ehtiväinen, 5 lastakin ja upee ura! Minkäs ikäisiä lapsia hänellä on? Kyllähän se 12 tonnin kk palkalla on helppoo pitää muutama äippälomakin ja sit kun pääsee töihin takas, niin pääsee reissailleen ja stailauksiin! Ei huono!!
Mistä näit nämä lapset? Lähde siis?
https://www.oph.fi/fi/menolippu-taskussa-eurooppaan
Vaikkapa tuosta linkistä. Nuorin lapsi näköjään 4 vuotias, vanhin 14. Tuossa jutussa siis, en katsonut koska julkaistu.
Kiitos! Olin alkanut lukea tuota mutta meni kansainvälisen sankarin narratiivi niin överiksi, että en jaksanut kuin silmäillä.
Mihin Tytti tarvi stailausta? Värjäyksiä, tehohoitoja hiuksille jne. Nuo on perinteisesti tehty omaan piikkiin ja jos nyt joku firma haluaisi maksaa mainoskasvolleen, niin ok. Mihin VTV:n tarvii markkinoida palveluitaan? Ei nähdäkseni mihinkään. VTV:n pomo voi esiintyä vaikka pieruversoikoissa, eikä se haittaa pätkän vertaa niiden tehtävänhoitoa. VTV on valvova instassi, jolla on tehtävänsä, eikä sen tarvitse myydä mitään kenellekään tai näyttäytyä tyylikkänä ulospäin. Pääasia, että hoitaisivat tehtävänsä aloittaen härskistä johtajastaan.
Yksityisellä muuten kerrottiin suoraan, että firman kortilla ei makseta yhtään mitään omia menoja tai fudut seuraa. Jos on epäselvää, maksaa itse ja jälkikäteen juttelee pomon kanssa, voiko laittaa firmalle laskun vai ei.
Ei mene millään oikeustajuun, että julkisen puolen pussista maksetaan yhtään kenenkään alkoholitarjoiluja. Itse olen kunnallisella puolella töissä ja ihan itse piti jokainen viinilasillinen kustantaa kaupungin pikkujoulujuhlassa. Samaan aikaan nämä yliviikarit höyläävät satojen ja tuhansien eurojen edestä luottokorttia omissa bailuissaan, että saadaan viinaa pöytään.
Alkoholin ostaminen kaupasta ei enää kerrytä perusduunarille plussapisteitä tai bonusta, mutta näille ylimielisviikareille on loputon viinapiikki auki.
V*tuttaa niin ettei veri kierrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis!
https://www.oph.fi/sites/default/files/styles/main_media/public/2019-10…
Fluffy hair!
Kyllä meni stailausrahat kankkulan kaivoon!
Viralliset lehdistökuvat poikkeavatkin tästä juuri stailauksen takia. Ja olen siis sitä mieltä, että meikki, kampaus ja stailaus pitäisi maksaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä itkua teiltä kaikilta muutaman satasen edustuskuluista. Tottakai johtajan tulee näyttää edustavalta kuvauksissa, jotka liittyvät viraston edustamiseen ja nämä kulut viraston kuuluu maksaa.
Miksi Tytin pitäisi erityisesti edustaa? Hänhän on valtiontalouden tarkastuviraston johtaja. Ei hänen tarvitse erikseen edustaa ja markkinoida mitään. Riittää, että hoitaa yhteistyökuviot asiallisesti.
Vai onko VTV:n tarkoitus myydä palveluita yksityiselle sektorille mainosvideoiden avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa voimaantuneelta yksilöltä.
Myös triggeröityneeltä ja on ilman muuta Sannan kaveri, kun saa noin vapaasti perseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis!
https://www.oph.fi/sites/default/files/styles/main_media/public/2019-10…
Fluffy hair!
Kyllä meni stailausrahat kankkulan kaivoon!
Viralliset lehdistökuvat poikkeavatkin tästä juuri stailauksen takia. Ja olen siis sitä mieltä, että meikki, kampaus ja stailaus pitäisi maksaa itse.
Itse pyytäisin rahat takaisin, koska lopputuotteen ulkonäkö ei ole parantunut lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tytti on onnistunut yhdistämään mahtavan johtajauran ja lapsiperhe arjen, ehtiväinen nainen. Ja ehtii myös reissata pitkin maailmaa. Tehopakkaus!
Onhan se tehokasta ja ehtiihän siinä, kun hänellä ei ollut työvelvoitetta.
Katsokaa Yle Areenasta A-studio 31.8.2020!
Tytti selittää naama vakavana, miksi Bhutanin matkat ovat niin tärkeitä Suomelle!
Vierailija kirjoitti:
Mihin Tytti tarvi stailausta? Värjäyksiä, tehohoitoja hiuksille jne. Nuo on perinteisesti tehty omaan piikkiin ja jos nyt joku firma haluaisi maksaa mainoskasvolleen, niin ok. Mihin VTV:n tarvii markkinoida palveluitaan? Ei nähdäkseni mihinkään. VTV:n pomo voi esiintyä vaikka pieruversoikoissa, eikä se haittaa pätkän vertaa niiden tehtävänhoitoa. VTV on valvova instassi, jolla on tehtävänsä, eikä sen tarvitse myydä mitään kenellekään tai näyttäytyä tyylikkänä ulospäin. Pääasia, että hoitaisivat tehtävänsä aloittaen härskistä johtajastaan.
Yksityisellä muuten kerrottiin suoraan, että firman kortilla ei makseta yhtään mitään omia menoja tai fudut seuraa. Jos on epäselvää, maksaa itse ja jälkikäteen juttelee pomon kanssa, voiko laittaa firmalle laskun vai ei.
Näin juuri! VTV ei myy palveluksiaan eikä sen tarvitse houkutella ketään luokseen pääjohtajansa ulkomuodolla. Asia voi olla eri tavoin syvästi kaupallisissa yrityksissä.
Kävin läpi henkilökunnan kuvat. En huomannut, että muita olisi kuvauksiin erityisesti stailattu. Pääjohtajan kuvaan - ja sivuilta saataviin lehdistökuviin - on panostettu erilaisesta miljööstä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Tytti selittää naama vakavana, miksi Bhutanin matkat ovat niin tärkeitä Suomelle!
Oisko laittaa linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko laittaa linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko laittaa linkkiä?
Löytyy Yle Areena A-studio 31.8.2020 haulla. Loppupuolella. (Eri kuin vinkin laittanut.)
Vierailija kirjoitti:
Vi##u mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko laittaa linkkiä?
Yliopistokoulutuksen saanut ja käyttää sanaa "murrososa" tarkoittaessaan murto-osa.
Ei ton akan naamaa saada edustuskuntoon isollakaan rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan ilme kohdassa 43:35
Kyllä,lainaa naamaa mulla on perse remontissa.