Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian märkä

Vierailija
19.03.2021 |

Onko mitään vinkkiä millä liika kokstumiseen.
Välillä tuntuu et valuu jo ennen kun edes saadaan vaatteet pois.
Tämä kuukautiskierron aikana hieman vaihtelee, mutta aina märkä.
auttakaa jos vinkkejä löytyy.
N39

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sinua se märkyys sen takia kun vaatteet kostuu vai sen takia kun tuntuma penikseen on huonompi? Vai molemmista syistä? 

Vierailija
2/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiii. Pääsispä naimaan sua,se olisi ihaninta ja nuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ehkä sinulle riesa, mutta miehille unelma

Vierailija
4/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä on samanlainen. Pillu valuu norona kun hän ensin ratsastaa kalullani ja sitten nousee päältä.

Ihan paras pillu ja pano mitä tiedän, muutenkin pikkaisen irstas meininki hänellä.

Vierailija
5/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä oli ongelma? Miehen nautinto oli kuljettaa sormiaan peppuvakooni valuneissa mehuissa.

Vierailija
6/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olen hieman ujo puhumaan näistä ja tuntuu etten kehtaa ennakkoon ilmoittaa ennen seksiä että tavaraa tulee?

Vierailija
7/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat on ongelmat taas

Vierailija
8/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat seikat ja myös se että nolottaa kun pimpsa lotisee ja jos mies nuolee niin ajattelen että hän ei kuitenkaan näin märkää halua, pikemminkin jotain normaalia kosteutta.

Vierailija
9/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olen hieman ujo puhumaan näistä ja tuntuu etten kehtaa ennakkoon ilmoittaa ennen seksiä että tavaraa tulee?

Voi miten ihana oot 💗

Vierailija
10/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat olevasi vielä liian ujo harrastamaan seksiä

Vierailija
11/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat seikat ja myös se että nolottaa kun pimpsa lotisee ja jos mies nuolee niin ajattelen että hän ei kuitenkaan näin märkää halua, pikemminkin jotain normaalia kosteutta.

Ei se lotina miehinä haittaa. Varmasti on miehiä jotka tykkää märemmästä. Paljon sulla on ikää T:mies 

Vierailija
12/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39

Vierailija
13/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan tuon kohteliaisuutena. Sehän näyttää konkreettisesti sun halusi miehelle.

Vierailija
14/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan tuon kohteliaisuutena. Sehän näyttää konkreettisesti sun halusi miehelle.

Sama, minäkin otan kohteliaisuutena sen! 

Vierailija
15/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia, ehkä olen varmempi ensikerralla enkä stressaa pyyhkäistä ja kastuneestasohvasta. No tämä keskustelukin sai jo pikkarit vaihtoon. Kiitos

Vierailija
16/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia, ehkä olen varmempi ensikerralla enkä stressaa pyyhkäistä ja kastuneestasohvasta. No tämä keskustelukin sai jo pikkarit vaihtoon. Kiitos

Kiitos sinulle myös, tämä keskustelu sai kalun kovaksi. Pitää vain malttaa olla koskematta siihen.  

Vierailija
17/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kiihottavaa jos nainen on oikein märkä, eipä kannata murehtia jos noin käy!

Mies 42v.

Vierailija
18/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, tuollaista kun pääsisi nuolemaan!

Vierailija
19/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin liian märkä! Oman vaimon kiimanesteet valuu aina reisille asti ja se on ihan helevetin kiihottavaa! Ihan helevetin monet naiset valittaa kun ei kostu niin hitto vie, eikö tämä yltöpäinen kostuminen voisi vihdoinkin olla asia josta ei tarvitsisi tuntea epävarmuutta? EI KAIKESTA TARVITSE, ihan oikeasti! Olkaa rennompia, rennommin oma ittenne ja antautukaa nautinnolle stressaamatta jokaista pikkuasiaakin! Mitä täälläkin on lukenut, että häpyhulien koko, kostuu liikaa/liian vähän (siihenkin auttaa liukuvoide ja esileikkiin panostaminen!!!), karvat, ettei saa orgasmia yhdynnässä... mitä kaikkea? Miehenä voin sanoa että ihan helevetin turhia asioita stressata! Kertokaa just sille jonka kanssa olette, että mistä tykkäätte, ja vaatikaa toteuttamaan teidän tarpeet! Se on MEILLE MIEHILLE KIVAA!

Vierailija
20/43 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista olekaan kuin liian märkä! Oman vaimon kiimanesteet valuu aina reisille asti ja se on ihan helevetin kiihottavaa! Ihan helevetin monet naiset valittaa kun ei kostu niin hitto vie, eikö tämä yltöpäinen kostuminen voisi vihdoinkin olla asia josta ei tarvitsisi tuntea epävarmuutta? EI KAIKESTA TARVITSE, ihan oikeasti! Olkaa rennompia, rennommin oma ittenne ja antautukaa nautinnolle stressaamatta jokaista pikkuasiaakin! Mitä täälläkin on lukenut, että häpyhulien koko, kostuu liikaa/liian vähän (siihenkin auttaa liukuvoide ja esileikkiin panostaminen!!!), karvat, ettei saa orgasmia yhdynnässä... mitä kaikkea? Miehenä voin sanoa että ihan helevetin turhia asioita stressata! Kertokaa just sille jonka kanssa olette, että mistä tykkäätte, ja vaatikaa toteuttamaan teidän tarpeet! Se on MEILLE MIEHILLE KIVAA!

Liika märkyys vie mieheltäkin tunnon.

Ja jos se on vetistä eikä liukasta, nainen ei nauti niin paljon.