Mistä näkee TIS-klippejä?
Haluaisin itsekin nähdä tämän ehkäisykohupätkän, missähän jaksossa se mahtaa olla? En todellakaan jaksa alkaa katsoa koko jaksoa mutta kiinnostaa mistä siinä on kyse...
Kommentit (8)
Juufinin kanava YouTubessa, saa parhaat palat.
Ruutu piste fi kautta tempteissön isländ suomi. Siellä on sekä ohjelmat että klipit.
Lisäksi klippejä löytyy juutuubesta. Täällä näkyy jossain 12 minuutin kohdalla.
Mene p'rnosivuille katselemaan. Sieltä näe seksiä paremmin.
Minä voin kertoa mistä oli kyse: Katsojat pahoittivat mielensä asiasta, jossa ei ollut asianosaisten mielestä mitään pahaa. Tyypillistä nykypäivän kulttuuria. Hirveä huuto tyhjästä.
Kaksi aikuista harrasti vapaaehtoisesti seksiä. Ei siinä sen kummemmasta ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kertoa mistä oli kyse: Katsojat pahoittivat mielensä asiasta, jossa ei ollut asianosaisten mielestä mitään pahaa. Tyypillistä nykypäivän kulttuuria. Hirveä huuto tyhjästä.
Kyllä siinä oli esimerkki vastuuttomuudesta. Kondomeita on ko. tönössä tarjolla yllinkyllin vaan silti vedettiin paljaalla ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä oli esimerkki vastuuttomuudesta. Kondomeita on ko. tönössä tarjolla yllinkyllin vaan silti vedettiin paljaalla ilman ehkäisyä.
Eikös tuo koko ohjelma perustu vastuuttomuuteen? Vai oletitko, että pettämisformaatissa istutaan kädet ristissä lukemassa Raamattua? Paljaaltaan veteleminen on jokaisen oma valinta. Ei kuulu muille.
ruutu+