Facebookin kansallispuistot tutuiksi ryhmä.
Siis aina, ihan aina kun joku laittaa kuvan koirasta jossa ei näy hihna, niin ryhmän jäsenet pahoittavat mielensä. Jokainen kommentti on tyyliin PÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Kyllä on ahdas mieli, miten se nyt sitten haittasi omaa elämää? Tuliko jokin vakava sairaskohtaus? Jos joku on koira irrallaan ja itse olet kotona niin miten se sun elämä nyt sitten meni pilalle?
Kommentit (19)
Ne ei varmaan koskaan voi käydä ulkomailla kun verenpaineet ois koko matkan katossa 🤔 voi raasut.
Ongelma lienee ennen kaikkea siinä että irtokoirat on vaaraksi kansallispuiston eläimille.
Moniko koira pysyy hallinnassa jos vierestä lähtee joku saaliseläin liikkeelle...?
Se ei ole mikään koirakuvaryhmä. Onko joku kirppusirkus kansallispuisto? Laita sen rakkis kuvia omalle seinälle, ei kiinnosta sun elikon kuvat.
Ei koirat saa yhtäön missään kansallispuistossa olla vapaana. Lainvastaista.
Joku saatanan rakki tuhosi meidän pihalta punarinnan pesän (juuri kuoriutuneet poikaset) . Omistaja vaan totesi "oho". Voi vaan miettiä mitä tuhoa irtokoirat tekee kansallispuistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei varmaan koskaan voi käydä ulkomailla kun verenpaineet ois koko matkan katossa 🤔 voi raasut.
En ole ulkomailta kansallispuistossa nähnyt irtokoiria. Jos sellaisia tavataan, ne ammutaan.
Pohjoisen puistoissa ne ainakin pitää pitää kiinni porojen takia.
Kerran meinasin Hossassa revetä, kun kuulin naisen kertovan, että lenkki virui vähän, kun koira innostui ajamaan poroa. Voi helvetti, poroparka.
Yhden koira katosi lopullisesti kun lähti rusakon perään. Voi voi.
Olen kuullut tuosta ryhmästä, että siellä on jostain syystä tosi huono ilmapiiri ja porukka siellä rageaa hulluna milloin mistäkin. (En siis itse ole siellä).
Onko kansallispuistofanit jotenkin keskimääräistä tasapainottomampaa porukkaa?
🇺🇦🇮🇱
Kuulostaa huikean mielenkiintoiselta ryhmältä. :D
Vois perustaa ryhmän, "lapin tunturit tutuksi".
Siinä olisi heti sellaista häpeilemätöntä vaaran tunnetta. ;)
Kaffepulla kirjoitti:
Olen kuullut tuosta ryhmästä, että siellä on jostain syystä tosi huono ilmapiiri ja porukka siellä rageaa hulluna milloin mistäkin. (En siis itse ole siellä).
Siellä pahoitetaan mieli ihan jatkuvasti... Pahoittavat mielensä vaikka ovat vain kotona. Kulkeeko se reitti jonkun olohuoneen kautta, en tiedä.
Kaffepulla kirjoitti:
Facebook-ryhmissä ollaan muutenkin hyvin ärhäköitä. Meillä paikallisessa puskaradioryhmässä jaksetaan narista jokaisesta omakotialueella vapaana kulkemassa nähdystä kissasta ja lintulaudoista. K uolisivat varmaan kaikki sydänkohtaukseen jos asuisivat jossakin Keski-Euroopassa tai vaikka Briteissä.
"niin mutta kun minä..."
"niin mutta kun meidän murre..."
"niin mutta kun..."
Kaffepulla kirjoitti:
Ehkä ne on niitä samoja, jotka talvella laturaivoaa ja kesällä fillaroivat trikoot kiristäen...?
Mä olen käsittänyt, että tuo ryhmä on enemmänkin sellainen "taiteellisten luontokuvien esittelyryhmä" kuin ryhmä, jossa tehtäisiin kansallispuistoja tutuiksi.
Kyllähän se v*tuttaa kun jostain polun mutkasta syöksyy iso koira kohti. Sitten vähän ajan päästä joku mirjaliisa lyllertää sanomaan, että tämä meidän Musti on ihan kiltti. Joo, mistä v*tusta mä voin tietää, että se on ihan kiltti, jos omistajaa ei näy mailla halmeilla. Nykyään on aina painava vaellussauva mukana, että voin lopettaa koiran siihen paikkaan, jos tulee kohti.
Ei siinä mitään, pitäkää koira vapaana, jos se pysyy hallinnassa ilman hihnaakin. Jos ei pysy, niin menkää koirapuistoon vaeltamaan, jos koiran pitää olla irti.