Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnan erilaiset suhtautumiset koronarajoituksiin?

Vierailija
19.03.2021 |

Tuleeko teille riitaa siitä kuinka tarkasti rajoituksia pitäisi noudattaa? Eli toinen on sitä mieltä että on edelleen ok käydä salilla ja tavata ystäviä isommallakin porukalla ja toinen ajattelee, että rajoitukset on annettu syystä. Kun yhdessä asutaan leviämisalueella niin koronalinja ei ole vain oma asia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule riitaa, enkä oikein ymmärrä miten tuosta saisi riidan aikaiseksi.

Vierailija
2/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ollaan ihan samoilla linjoilla eli kumpikin ottaa tilanteen tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Kumpaakin inhottaa tämä hysteerinen koronavouhotus.

Vierailija
4/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä tunteet saattavat päästä kuumenemaan kun toinen on menossa yli 10 ihmisen tapaamiseen sisätiloihin ja toinen uskoo varotteluja juuri tämän tapaisista tilaisuuksista. Jomman kumman oikeutta päättää joko omaan terveyteen liittyvien rajoitusten noudattamisesta tai vapaa-ajan vietosta loukataan..

-ap

Vierailija
5/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä tunteet saattavat päästä kuumenemaan kun toinen on menossa yli 10 ihmisen tapaamiseen sisätiloihin ja toinen uskoo varotteluja juuri tämän tapaisista tilaisuuksista. Jomman kumman oikeutta päättää joko omaan terveyteen liittyvien rajoitusten noudattamisesta tai vapaa-ajan vietosta loukataan..

-ap

Ei me oikeastaan edes keskustella tuon kaltaisista asioista eli esim. kuinka paljon ihmisiä jossakin tapaamisessa on tai oli. Puoliso vastaa ihan omista tekemisistään. Työn puolesta meillä minä ole se joka tapaa ihmisiä enemmän.

Yläkoulun "maskipakosta" joskus on keskusteltu, enkä oiken ymmärrä sitä miten se estää tartuntoja, puoliso on aika tavalla samaa mieltä.

Vierailija
6/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samoilla linjoilla, tarpeeksi tosissaan mutta esim kaupan tuulikaapista mielestämme voi paketin hakea ilman maskiakin (tietysti alueen tartuntamäärät huomioiden). Eli kumpikin suhtaudumme järkevästi, ei löyhästi tai ehdottomasti. Vuosi sitten ärähdin pari kertaa, kun mies kutsui kaverinsa saunomaan mutta sekin tilanne oli vain sellainen että mieheni unohti koko koronan sillä hetkellä.

Vierailija
7/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ongelmia ja ero tuli vaikka tuo oli yksi osa sitä. Odotin vaan että tuoko kotiin sen viruksen ja milloin. Oli aika löyhää omasta mielestä just metrot ja kuntosalit, työtapaamisia, kokouksia jne.

Vierailija
8/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Ukko on tuonut flunssan viis kertaa vuoden aikana ja yhden ulkomailta eikä niistä yksikään ollut korona. Joten ei vois vähempää kiinnostaa tapella jostain mitä ei näemmä ole edes olemassa.

Vierailija
9/9 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule riitaa. Olemme jonkin verran eri linjoilla, puoliso on enemmän muiden kanssa tekemisissä ja minä olen varovaisempi. Ollaan kuitenkin molemmat aikuisia ja molemmat tekevät niin kuin itsestä tuntuu oikealta. Puolison kontaktit eivät ahdista minua, hän vastaa itse omasta toiminnastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan