mitä mieltä tälläisesta miehestä?
27-vuotias, naimisissa, 2 lasta (2v. ja 3vk). Ollut pienemmän syntymän jälkeen 4 päivää ulkomailla (ilman perhettä) ja ainakin 3kertaa ryyppäämässä (siis ihan kunnolla).
Kommentit (10)
Olivat eilen (ja tänään) yhessä ryyppäämässä, mies kotiutu neljän maissa aamulla ja kasilta alko työt. Kyllä ottaa päähän. ap
En tiiä mitä tässä ees tekis. En osaa edes ajatella enää järkevästi. ap
tänään kun isäntä kotiutuu, odotat hippavaatteissa ja lähdet bailaamaan. Toista muutama kerta ja kysy " onko nyt hyvä?" . Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
baarit on seuraa pullollaan. Miestäsi alkaa kalvaa vielä enemmän, kun lähdet yksin ;).
esim. vaikka vaan kävelyretki metsään tai mäkkärissä käynti. Yhden kerran muistaa ja jos seuraavalla kerralla muistuttaa sanoo, että katotaan ens viikolla. Ja kun " ens viikolla" muistutan, niin se on jankuttamista.... ap
tämä siis lähinnä 6:lle.
Kiitos 5. Onneks meillä ei ole vauvaa, pieni lapsi kuitenkin.
mistä syystä ulkomailla?
Mun mies oli kyllä ihan mun luvalla ulkomailla pienimmän syntymän jälkeen. Ei se mitään kamalaa ollut, minä sitä lasta kuitenkin syötin jne. Ja sen jälkeen ollut läsnä monta vuotta ja tosi hyvä isä . Ja kyllä käy myös kavereidensa kanssa ulkona joskus.
Ulkomailla oli osittain työmatkalla, osittain lomalla. Uskon kyllä että on vaimoltaan siihen saanut " luvan" (vauva oli silloin 4pv). Ja minun mies on ollut näillä kaikilla kerroilla mukana. Ottaa vaan päähän kun mies ei osaa koskaan sanoa tuolle kaverilleen " ei" . ap
kapuloita rattaisiin ajoissa! Ilmeisesti kaverit eivät ole aikanaan tarpeeksi remunneet?