Siis mä oon hirveen masentunu ku kuntosalit on kii
Siis mä oon aivan depressed ku kuntosalit on kii, siis ne on ihan closed. Frendi valitti ku hänen mutsinsa kuoli koronaan, mut haloo! Frendi ei käy salil, se ei hiffaa tosi masentumisest mitään. Siis nothing. Mites teil muil? Onks kuuppa reilas, siis sillee okei? Tää on ihan kauheeta aikaa, siis ihan horriblee.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei meillä tietääkseni ole salit kiinni.
Siis hei boomeri, ei niit puistokuntosalei lasketa oikeiks saleiks.
Lähde lenkille ulos metsään ja unohda itsekkäät ja tyhmät bodyn pumppaukset.
Että joku jaksaa olla kiinnostunut omasta lihastaan. Lueksä mitään? Tiedätkö, mikä kirja on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule persaukinen urpo, yksityiset salit on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule persaukinen urpo, yksityiset salit on auki.
Älä sä seniili mulle kuule rupee. 👵
Tässä yritetään sarkasmin keinoin pilkata salilla kävijää, joka kuvataan henkilönä, jonka elämän ilo koostuu täysin salilla käymisestä ja joka on henkisesti ja älyllisesti teini. Kirjoitetaan varsin ivalliseen sävyyn ilmeisesti sen vuoksi, että aloittaja kokee mielipahaa salilla kävijöitä kohtaan. Aloittajan stereotypiat salilla kävijöistä ovat erittäin lapsellisia ja typeriä ja kertovat enemmän hänen omasta henkisestä kypsyydestään ja hänen omasta ymmärtämättömyydestään kurinalaista ja tavoitteellista elämää kohtaan. Toivottavasti aloittaja vielä joskus löytää elämällensä suunnan johta kohti kulkea, toivon oikaista paranemista.
T: kotona treenava
Sama. Kaikilla noilla rajoituksilla saisi pyyhkiä persettä. Jos ei pääse treenaamaan, niin se on melkein sama kuin olisi kuollut.