Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka tykkää mennä hyvissä ajoin sänkyyn, vaikkei aio vielä nukkua?

Vierailija
15.03.2021 |

Itse olen jo vartin ollut peiton alla sängyssä, ajattelin vielä tunnin-pari lukea kirjaa taustalla jotain rauhoittavaa musiikkia. Valot on säädetty himmeälle, kuitenkin niin, että näkee lukea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mä käyn usein illalla lämpimässä suihkussa ja sitten sänkyyn lukemaan, surffailemaan, kuuntelemaan musiikkia - joskus jopa kolmeksi tunniksi ennen nukahtamista. Ihanaa.

Vierailija
2/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tykkään pukeutua yöpaitaan jo aikaisessa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mutta kroonista unettomuutta sairastavalle sitä ei suositella. Sänky on minulle vain nukkumista varten, ei oleskelua.

Vierailija
4/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen sänkyyn joskus kuuden, seitsemän maissa. Nukahdan ehkä yhdeltätoista.

Vierailija
5/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ei ole mikään hyvä paikka valvomiseen. Kuulostaa ihan mukavalta noin. Sänky on liian unettava paikka jos haluaa valvoa, joten ei toimi itselleni.

Vierailija
6/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mutta mieluummin herään aikaisemmin ja otan aamun ”lungisti”. Luen hieman uutisia puhelimesta, laitan kahvin tulemaan ja luen lehden aamupalan yhteydessä.

Vierailija
7/7 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, menen heti sänkyyn kun saan lapset nukkumaan. Ihanaa pötköttää vain ja kattoo jotain sarjaa netflixistä tms. Jos ei ois lapsia menisin vielä aikasemmin ku 20.30