Mistä saa tilattua pimennysverhot, jonka takaosa "foliota"? (viilentämään huonetta)
Hei!
Sain lahjaksi edesmenneeltä kummitädiltäni aikoinaan pimennysverhot, joiden etuosa on kaunista pinkkiä kangasta ja takaosa on alumiinifolion näköistä liukasta kangasta. Asun kerrostalossa, jonne aurinko paahtaa kesällä koko päivän iltaan saakka. Tämä "foliopimennysverho" auttaa kuumuuden suhteen, eli blokkaa jonkin verran kuumuutta. Tavallinen pimennysverho ei tätä lukemani mukaan tee.
Olen yrittänyt löytää nyt samanlaisia pimennysverhoja, mutta mistään ei löydy. Moondream-niminen firma myy lämpösäätelyverhoja, mutta kaverini osti ne, ja verho oli laadultaan surkea, mutta hinnaltaan älyttömän kallis, joten ei kiitos.
Olisiko kenelläkään ideaa, millä hakusanalla noita voisi edes löytää? Englanniksi löytyy thermal curtains -nimellä vastaavia, mutta toimitus Yhdysvalloista tai Britanniasta tulee tullien takia tosi kalliiksi. Auttakaa, rakas av!
Kommentit (9)
Samaa olen pohtinut, en ole löytänyt.
Ennen noita oli Hobby hallissa mutta ei ole enää. Me ostimme sieltä mutta ovat aika huonoja nyt joten haluaisin kanssa ostaa uudet
Moondreamista ostin emäkalliin ääntä vaimentavan verhon. Ei vaimenna edes kissan pierua.
Miten toi kaverisi "laadultaan surkea" pitää sisällään? Siis onko hän sitä mieltä, että verhot ei auta/vaikuta mitenkään?
Se folio pitää länttää suoraan ikkunaan, verho auta mitään. Osta foliorulla.
Mä yhdistin niitä auton tuulilasille myytäviä läpyköitä, joissa toinen puoli foliota ja toinen mitä lie. Helppo taittaa kasaan ja komeroon, kun ei tarvitse.
Eikä tullut kalliiksi 6×1.99€.😊
Tiukassa on raha jos verhoja ostaessa 12% tullimaksu on ratkaiseva.
Alviin menee jo tuplasti tuo.
Katso Saksan Amazonilta, thermal blinds, olisiko siellä sellaista mitä tarkoitat. Amazon on siellä myös englanniksi.