Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurinosa aikuisista ihmisistä ovat kuvakoita harppuja.

Vierailija
13.03.2021 |

Enkä nyt tarkoita ikää vaan asennetta. Elämä on tylsää harmaata ja turvallista. Jokainen päivä noudattaa samaa kaavaa, ainaiset rutiinit ja kavahdetaan, jos joku toinen tekee eri tavalla. Näiden ihmisten mielessä on jonkinlainen kaava siitä millainen aikuisen pitäisi olla ja miten elää jokapäiväistä elämäänsä. Niin sielutonta, niin kapeakatseista ja niin hemmetin tylsää enkä ikinä aio olla sellainen ihminen saatika haalia elämääni tahallaan sellaisia ankeuttajia.

Ihmiset eivät istu ikävä kyllä yhteen samaan muottiin, vaikka, kuinka yrittäisit tunkea ja kiukutella, kun joku ei tee niinkuin te teette. Koittakaa kestää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: kuivakoita* ennenkuin joku harppu ehtii pätemään.

-Ap

Vierailija
2/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: kuivakoita* ennenkuin joku harppu ehtii pätemään.

-Ap

😂👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ankeuttaja?

Vierailija
4/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siinä kyse enemmänkin elämän tuomasta kokemuksesta ja sen vuoksi toimitaan tietyllä tavalla.

Vierailija
5/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap kuinka sinä elämääsi elät? :) 

Vierailija
6/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sellainen nuoren ihmisen sinisilmäinen ja huoleton asenne elämään muuttuu väkisinkin, kun elämänkokemus ja realismi lisääntyy. Mitä vanhemmaksi elää, sitä todennäköisempää on, että elämä murjoo ja raskaita menetyksiä tulee väistämättä. Katkeruuteen on helppo jäädä kiinni. Toinenkin vaihtoehto on: asioiden ja raskaan painolastin käsittely ja sen myötä keventyminen.

Vierailija
7/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha sinä aloittaja olet? Minä olen 55-v, enkä tunnista itseäni tuosta kuvauksestasi ollenkaan. Vaikka varmaan sinun mielikuvissasi sitä olen. Teen päivätyötä aika tylsällä alalla ja olen töistä ja työmatkoista arkisin niin väsynyt, ettei päiviini mahdu mitään eksoottista. Olen onnellinen lähinnä hyvin nukutusta yöstä (harvinaista).

En silti ole sitä mieltä, että tämä olisi jotain "oikeaa aikuisten elämää" saati että "kaikkien muidenkin pitäisi elää näin".

Minullakin on aivan muita suunnitelmia tulevalle ajalle, kun koronapandemia on ohi ja sijoitustilini saldo riittävä.

Vierailija
8/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa rasittavalta jo tämän perusteella

Vierailija
9/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä yleistystä ap. Sulta ihan selkeästi puuttuu vielä elämänkokemusta kun noin niputat aikuiset.

Vierailija
10/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet. Ihan saman huomion olen tehnyt elämäni varrella.

T. 5-kymppinen

Vierailija
11/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellanen oli äsken itäharjun prismassa noin 5vuotiaan tytön kanssa. Hullu nainen joka huuteli ihmisille että kaksi metriä väliä ja toivoo että saa vakavan coronan jos tulee lähemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi