Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sulje kaapinovia eikä laatikoita!!

Vierailija
13.03.2021 |

Olen keskustellut rakentavasti, pyytänyt, käskenyt. Olen sanoittanut sekä miehen tunteita että omiani. Mutta ei: miehen jäljiltä on keittiöön mennessäni (laskin tänään) 7 kaapinovea auki ja yksi laatikko vedetty ulos.

Ja mies siis jo sohvalla päikkäreillä.

Onko toi joku vamma oikeesti vai mistä se voi johtua? Miten sen saisi opetettua tavasta irti? Kyseessä lähes 5-kymppinen avioliitossakin elänyt yksilö. Yhteistä taivalta mwillä on neljä vuotta.

Vinkkejä koulutukseen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet 4 vuotta katellu tuota puuttumatta asiaan? Nyt on myöhäistä.

Vierailija
2/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hälle jotta minä käskin. Jos ei tottele niin suutun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se lasten vanukkaat?

Vierailija
4/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on taas joku pakkomielle jättää kuivauskaapin oikean puoleinen ovi auki. Jostain syystä vasen menee kiinni. Kiva vaan, kun ovi on sitten heti keittiön oven vieressä ja kulma oman naaman korkeudella. 

Vierailija
5/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hei toihan on siis a.i.v.a.n!! tooooosi tositosi kauhea tapaus!!!!,

mitäs jos lähettäisit hänet johonkin tapakasvatuslaitokseen muutamaksi viikoksi

😬

Vierailija
7/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän laatikot auki 🙁 olen nainen, unohdan vaikka miten koitan muistaa. En tiedä miksi on niin vaikeeta. Muuten oon siisti ja pedantti mutta ne helvetin ovet. Ei vaan muista enkä jostain syystä edes huomaa että ne on auki. Esim saatan suoristaa maton ja ruokapöydän tuolit mutta kaapit ei vaan jostain syystä häiritse ollenkaan vaikka ovat auki. Mystistä.

Vierailija
8/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu.

Vierailija
9/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja sama vika. Jätän kaappien ovet auki (todella vahingossa) ja mies päpättää. Aiemmin olen asunut itsekseni ja lasteni kanssa. En oikein aina jaksa kuunnella kaappien kiinni laittamisesta. Enkä todella jätä kaappien ovia auki tahallani. Välillä ajattelen, että asuisin itsekseni mieluummin, kun kuuntelisin jäkätystä kaappien ovista. Pieni syy erota, mutta en tiedä jos aihe on sana vuosikausia. Miettikää asiaa molemmin puolin.

Vierailija
10/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos huuto, jäkätys, mäkätys, nalkutus ja riitely eivät ole auttaneet, ja asia olisi itselleni tärkeä, niin yrittäisin huumorin keinoin.

Vierailija
11/15 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat rahastamaan jokaisesta auki jätetusta kaapista. Laita hinnasto jääkaapin oveen: 1 ovi tai laatiikko = 1e. Päivässä helposti saat kybän ja kuukaudessa 300e.

Vierailija
12/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on samanlainen.

Kyllä tuo joku kehitysvamma on, mille ei voi mitään.

Kaapit auki, laatikot auki, maustepakkaukset pöydällä, käytetyt nenäliinat keskellä olohuoneen pöytää, kaikki mahdolliset korkit/kannet raollaan tai ainakin väärillä kierteillä.

Aina kun hän tekee asian X niin siihen tarvittu esine Y jää niille sijoilleen.

NYT JUMALAUTA

VAIN MIEHIÄ SAA HAUKKUA TÄSSÄ KETJUSSA

Vierailija
13/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Onneksi asun yksin, näkyy olevan taas kaikki keittiön kaapit auki ja wc:n peilikaappi kans. Laatikot sentään suljen, etten iske koipiani niihin.

En tiedä mistä tämä johtuu, en vain kiinnitä asiaan huomiota. Joskus, kun tarkoituksella laitan ovet kiinni, keittiö näyttää oudolta.

Edellisessä asunnossani oli sellaiset itsestäänsulkeutuvat ovet, sellaset että kun vähän tönäisee niin ovi sulkeutuu nätisti. Silloin tätä ongelmaa ei ollut. Ehkä voisitte kokeilla vaihtaa sellaisiin?

Vierailija
14/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin häiritsee niin laita kiinni ne itse äläkä täällä valita.

Vierailija
15/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän laatikot auki 🙁 olen nainen, unohdan vaikka miten koitan muistaa. En tiedä miksi on niin vaikeeta. Muuten oon siisti ja pedantti mutta ne helvetin ovet. Ei vaan muista enkä jostain syystä edes huomaa että ne on auki. Esim saatan suoristaa maton ja ruokapöydän tuolit mutta kaapit ei vaan jostain syystä häiritse ollenkaan vaikka ovat auki. Mystistä.

Minäkin olen nainen ja sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi