Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankaas kertoen... Mitäs tässä tekisi

Vierailija
13.03.2021 |

Tarjottiin työtä, joka ei periaatteessa sovi elämäntilanteeseeni, mutta haluan työn todellakin! KOSKA: olen muista syistä muuttamassa siihen ihan lähistölle noin pariksi vuodeksi, jolloin autolla työmatka olisi 10 minsaa ja bussilla 22 minsaa.

Ja palkkaa tulisi ihan ookoosti ja se olisi tällä hetkellä aika perfekt työ minulle.

MUTTA olen opiskelija ja työvuorot alkavat aamulla. Ei niitä joka aamu ole, mutta varmasti (!) tulisi päiviä, kun pitäisi olla töissä ja koulussa samaan aikaan. Vuoroja ei ole pakko ottaa vastaan, joten elämää tärkeämpinä koulupäivinä voisin skipata työt. Mutta tietysti haluan nyt vähän ekstrarahaa.

Laitoin yhdelle ohjaajalle viestiä asiasta mutta hän ei ole kovin taidokas viesteihin vastailija. Ihan mukava tyyppi siis mutta kuitenkin.

Pitäisikö vain ottaa se työ kuitenkin? Vai odottaa vastausta, jota ei ehkä tule?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin otat työn. Jos menee vaikeaksi, niin ainahan voi irtisanoutua.

Vierailija
2/3 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin olla valtaosan ajasta etöopiskelija, ei olisi ongelmaa. Mutta kun minun pitää myös olla paikan päällä koululla aamuisin, niin niin... Ja työt alkavat aamuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäopiskelija*