Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalveluista kysymys

Jos vois kokeilla
13.03.2021 |

Olen eroamassa raskaiden syiden takia. Toivon ja rukoilen löytäväni vielä suhteen. Olen kristitty ja minulla on lapsia. Ehkä kysymyksestäni on muillekin hyötyä. Mitä deittipalvelua suosittelisit (ja olet kenties kokeillut) vakavasti seurusteluun suhtautuvalle yli nelikymppiselle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kans kiinnostusta tietää, missä palvelussa ollaan jos jossain tosissaan sitoutumisesta kiinnostuneita

Vierailija
2/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan Tinderistä kannata aloittaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderillä saat parhaiten tuntuman deittailun arjesta

Vierailija
4/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko löytäny hyvää seuraa deittipalstalta? Itse 10v sitten matchista. Ei kuitenkaan loppuelämäksi vaan ennemmin kunnon opetus, että ois pitänyt olla tarkempi tutustumisessa

Vierailija
5/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet Raamatun tarkasti niin sinähän et enää saisi deittailla.

Vierailija
6/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoviakin avioutuu uudelleen. Esim aviorikos on ymmärrettävä syy syyttömälle. Ei kai kukaan syyllistä, jos lähtee esim väkivaltaisesta suhteesta. Se on ymmärtääkseni sitä kovuutta, minkä vuoksi Jeesus myönsi erokirjan. Mutta eihän se ole Jumalan tahto, että ollaan suhteessa rakkaudettomia. En ainakaan itse lähtisi helposti suhteesta. Voimia kaikille, joita on kohdeltu suhteessa törkeästi!

Vierailija
7/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisille deittipalstoille olisi tarvetta, tai joku foorumi, missä tavata sinkkuja.