Sain pari päivää sitten koronarokotteen
Huhheijaa mikä olo, viimeyön vapisin kuumehorkassa sängyssä, kuume nousi 39,7.
Jatkuvia vilunväreitä ja lihaksiin koskee.
Tietääpähän että immuunijärjestelmä toimii😅
Millaisia oireita sulle on tullut?
Kommentit (23)
Minä myös torstaina sain, Pfizerin. Ei minkäänlaisia jälkioireita. Oikein kun koitteli, saattoi eilen kädessä pieni tuntu olla pistokohdassa. Olikohan suolavettä?
Ei pienintäkään sivuvaikutusta ole ollut.
Kuumetta oli pari päivää ilman muita oireita.
Samanlaista kun sulla ap.
Mut sen kestää kyllä kun ajattelee että sit välttyy siltä pahimmalta korona versiolta.
Ja tosiaan olisin enempi huolissani jos mitään oireita ei olis tullukkaan, nyt tiedän että se toimii. :-)
Sain eilen rokotteen (a z). Yöllä nousi kuume ja alkoi lihassärky. Edelleen aika kurja olla, mutta parempaan päin. Käsi on todella kipeä myös.
Reagoin yleensäkin rokotuksiin voimakkaasti, joten ei ollut yllätys. Mielummin tämä kuin itse tauti.
Jos siitä tulee noin sairaaksi, en ota rokotetta, koska en kestä kovaa kuumetta. Kiitos tiedosta ja varoituksesta.
Mun äiti sai viime viikolla Astra zenecaa. Pistoskohta turposi ja oli lievää päänsärkyä, muttei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä tulee noin sairaaksi, en ota rokotetta, koska en kestä kovaa kuumetta. Kiitos tiedosta ja varoituksesta.
No pidä hauskaa sitten itse taudin kanssa. Siihen kuuluu vähän muitakin oireita kuin lievä kuume ja lihaskivut.
Onnea vaan!
Hei 9, miten kestät koronan, vakavan version?
Vierailija kirjoitti:
Ei pienintäkään sivuvaikutusta ole ollut.
Sama täällä. Toivottavasti syntyy edes vähän vasta-aineita.
Anopilla oli illalla noussut vähän lämpöä ja yöllä oli huimannut vessareissulla, mutta parissa päivässä meni oireet täysin ohi.
Päänsärkyä ja niska-hartiasärkyä, joihin Burana auttoi. Pientä lämpöä saattoi myös olla, en mitannut, mutta tuntui siltä. Lisäksi vilunväristyksiä. Näitä oli kahtena iltana rokotuksen jälkeen, sain A-Z-rokotteen.
Tämä on huvittava tämä hokema että mitä pahemmat oireet, sitä paremmin toimii.
Jälleen yksi hokema vailla perustetta.
Suurelle joukolle ei tule oireita. Eli Eikö rokote sitten toimi 🥴
Ehkä toisille tulee parempi vaste.
Nyt ei enää nappaa eteen, ei sitten millään. Ei edes sinisellä pillerillä.
AZ rokote, seuraavana päivänä hieman pahaolo ruoka ei pahemmin maistunut, päänsärkyä. Mutta siihen se sitten jäikin eli ei jatko-oireita
Käsi oli kipeä pari päivää, pientä lämpöä seuraavana päivänä rokotteen otosta.