Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero laihtumisen kannustimeksi

Vierailija
13.03.2021 |

Täällä siis lihava (n. 25kg ylipainoa) 30-vuotias nainen. Taustalla pitkä parisuhde, joka on muuttunut auttamattomasti kämppissuhteeksi. Olenkin jo pitköän harkinnut eroa mutta ainut mitä en saa omalta mieheltä on se kutkuttava jännitys mikä on läsnä uusissa suhteissa. Toisaalta olen alkanut miettimään, pitäisikö erota ihan jo sinsi, että halu miellyttää muita miehiä voisi kannustaa painonpudotukseen, kun nykyiselle kelpaan tälläisenäkin. Onko ihan älyttömön typerä ajatus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja eroa sitten, jos laihana tuntuu siltä.

Vierailija
2/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ongelma onkin se, etten saa parisuhteessa laihdutettua. Olen liian mukavuudenhaluinen ja mies syö paljon herkkuja jolloin itsekin aina niihin repsahdan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais mies joka hyväksyis mut kiloineni. En vaan usko sellaista löytyvän. Ehkäpä sun mies jos eroatte...

Vierailija
4/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais mies joka hyväksyis mut kiloineni. En vaan usko sellaista löytyvän. Ehkäpä sun mies jos eroatte...

Niin minäkin sinällään tykkään, toisaalta ihan oman hyvinvointini takia olisi hyvä saada edes 10kg pois. Ap

Vierailija
5/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan täysi tampio. Kun laihdutat, lihot parin vuoden päästä entistä isompiin lukemiin, mutta terveytesi on peruuttamattomasti huonompi jokaisen laihdutuskerran jäljiltä. Viiden vuoden päästä olet 30 kiloa lihavampia ja sinulla on entistä huonompi parisuhde. Mieti useampaan kertaan, että voisitko hakea jännitystä elämääsi jostain muualta. Tai vietä vaikka muutama viikko vuodessa erossa miehestäsi, niin eiköhän halut palaa molemmille.

Vierailija
6/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla muutamaa viikkoa pois lasten takia.

Ap

Vierailija
7/7 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi