Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäisikö teitä miehessä tällainen käytös vai onko vika minussa?

Vierailija
13.03.2021 |

Hävisi aihe vapaa- osiosta jonnekin kirjoitukseni, joten laitan uusiksi. En jaksa nyt koko stooria kirjoittaa, mutta idea on tämä: harrastamme aika harvoin (1-2 krt/kk) seksiä ja usein miehellä on ennakkoon jo mielessä tietynlaiset asiat, jota haluaisi tehdä. Esim. viime kerralla kun olin suihkussa, oli jo valmiiksi ottanut dildon ja liukuvoiteen sängylle. Tämä alkoi vituttamaan paljon, kun mistä mies voi tietää, että minä haluan sitä käyttää! Tai jos hän haluaa käydä suihkussa, tiedän jo ennen seksiä, että hän tulee ehdottamaan pyllynsä nuolemista.

Minusta tuollainen käytös on ehkä jopa hieman vallankäyttöä enkä pidä siitä yhtään. Eikä se ainakaan nosta seksihalujani. Tulee siis fiilis, että hänelle ei riitä se, että meillä on seksiä, vaan hän on jo ennakkoon kirjoittenut minulle roolin, jota minun tulisi noudattaa.

Mitä muut olette mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän kyllä täysin. Mieheni on juuri samanlainen ja osittain tuosta syystä seksi ei hänen kanssaan hirveästi kiinnostakaan. Vallankäyttöähän tuo nimenomaan on.

Vierailija
2/9 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta toisaalta naurettavana: vaimo melkeinpä joka kerta haluaa isoa dildoaan jossakin vaiheessa seksiä, mutta auta armias jos sen jo valmiiksi ottaa esille niin homma loppuu siihen. Naiset on erikoisia enkä taida heitä koskaan oppia täysin ymmärtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tuntuu olevan se että naiset eivät puhu siitä mitä haluavat. Jos voisivat suoraan kertoa että käytetään dildoa tänään niin ei tarvi miehen arvailla.

Nainen ei anna mitään vinkkiä siitä millaista seksiä seuraavaksi haluaa ja miehen pitäisi sitten arvata oikein. Jos mies arvaa väärin on hän törkeästi valtaa käyttävä sika. Kukaan mies ei lue naisen ajatuksia.

Vierailija
4/9 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiluja kirjoitti:

Ongelmahan tuntuu olevan se että naiset eivät puhu siitä mitä haluavat. Jos voisivat suoraan kertoa että käytetään dildoa tänään niin ei tarvi miehen arvailla.

Nainen ei anna mitään vinkkiä siitä millaista seksiä seuraavaksi haluaa ja miehen pitäisi sitten arvata oikein. Jos mies arvaa väärin on hän törkeästi valtaa käyttävä sika. Kukaan mies ei lue naisen ajatuksia.

Myönnän, naisena tunnistan itseni tuosta. Asia alkoi valjeta mulle vasta keski-ikäisenä kun tajusin haluavani alistua ja tapasin Domin joka ei antanut armoa tässä asiassa... Leikin juoni oli se että mies käyttää mua miten tahtoo mutta käytännössä mitään ei tapahtunut ennenkuin siitä oli puhuttu. Oli siis pakko oppia kommunikoimaan jos halusi mitään saada. Arvokas läksy opittavaksi.

Vierailija
5/9 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis ärsyttää, että mies on aloitteellinen ja ehdottaa erilaisia asioita. Entä jos aloite olisikin sinulla ja mies vain myötäilisi passiivisena, saisitteko koskaan tehtyä mitään?

Jos taas ärsyttää se että mies ehdottaa jotain mitä et halua tehdä, niin voit vain sanoa että sitä en halua tehdä koskaan tai että tällä kerralla en nyt tuota halua. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
6/9 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää keksi uusia juttuja jolla saisi sinulle paremmin orgasmeja. Nauttii selvästi niistä ja sinä torppaat ja otat nokkiisi.  Olen ottanut useinkin valmiiksi ja kysellyt, haluaako että käytän. Jos ei niin jäänyt käyttämättä, mutta toisinaan jos orgasmi ollutkin tiukassa halunnut, että se laukaistu dildolla kumminkin.  Minullekin ihan se ja sama, kunhan vaimo nauttii.  Sopii sitä ehtotella itsekin, vielä parempi.  Mutta totuus lienee, että naisensa tyydyttämisestä huolehtivat miehet joutuvat suunnittelemaan ja miettimään vaihtelua. 

Vierailija
7/9 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää puhetta ja enemmän panoja. Check.

Vierailija
8/9 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joillakin vaikeeta!! Opetelkaa kommunikoimaan.

Vierailija
9/9 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä susta mutta omasta mielestä ihan fiksua pestä perse ensin jos haluaa sitä nuoltavan. T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä