Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä, ihana parisuhde. Niitäkin on! Positiivinen ketju

Vierailija
13.03.2021 |

Kaikkien negatiivisten ketjujen väliin kerrotaan niistä hyvistä parisuhteista. Vaikka olisi lyhytkin. Tai sellainen maaginen loppuelämän sielunkumppanusten liitto.

Itse olen eronnut pitkästä liitosta reilu neljä vuotta sitten. Varsinkin sen alku oli maaginen ja meillä on edelleen todella hyvä yhteys eksän kanssa, elämän stressit ja sairaudet ja epävarmuudet saivat ikävä kyllä kurjaa tuhoa aikaan...
Eron jälkeen olen viritellyt pariinkin otteeseen suhdetta eri miesten kanssa, mutta nyt vasta tajusin, että olin jotenkin tyytymässä. En enää uskonut voivani kohdata sellaista suurta, maagista rakkautta tässä iässä, tällaisissa puitteissa (46v ja kolmen lapsen yh). Mutta loppujen lopuksi kaikki viritelmät piti lopettaa vaikka miehet rakastuivatkin minuun, ei vain tuntunut ”oikealta”.
Ja sitten elämääni astuikin minulle aivan täydellinen mies ja ihmeellisintä on, että minä olen ilmeisesti aivan täydellinen hänelle. Olemme molemmat häkeltyneitä emmekä voi uskoa onneamme. Se on sellaista sielujen sympatiaa, jossa inspiroimme toisiamme, meillä on samanlainen intensiteetti ja sellainen toisemme täysin hyväksyvä ilmapiiri. Saan olla juuri tällainen ja hän juuri tuollainen. Ja sellainen kohtalonomainen tunnelma alusta asti. Me vain tiesimme, että tuossa tuo nyt on, minun kumppanini, rakastajani, partnerini... Olemme tässä nyt ”loppuelämä” mielessä, mutta olen kiitollinen kaikesta ajasta jonka saan hänen kanssaan viettää, vaikka se sitten jäisikin syystä tai toisesta lyhyeksi.
Olen niin kiitollinen elämälle, että se vielä yllätti tällä tavalla. Viimeiset reilut kymmenen vuotta ovat olleet todella raskaita ja olin jo muuttumassa näköalattomaksi ja hieman nuutuneeksi ihmiseksi. Ja sitten tuli tällainen raikas, rakkauden ja energian täyteinen tuulahdus. Kuin olisi voittanut lotossa. Tai oikeastaan jotain tuhat kertaa parempaa.

Kertokaa lisää! Annetaan toivoa kaikille niille, jotka etsivät sitä oikeaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa onnekas. En ole koskaan saanut kokea edes pientä ihastusta joka olisi ollut molemminpuolinen. Siispä jään odottamaan josko se lottovoitto voisi osua minunkin kohdalleni.

Vierailija
2/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taitaa tulla aika lyhyt ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa onnekas. En ole koskaan saanut kokea edes pientä ihastusta joka olisi ollut molemminpuolinen. Siispä jään odottamaan josko se lottovoitto voisi osua minunkin kohdalleni.

Varmaankin tarkoitit odottelulla enemminkin retorista odottelua...? Itse olen aina ollut hyvinkin aktiivinen ja ottanut ensimmäisenä yhteyttä tai tehnyt vastaavanlaisen siirron jos olen ollut kiinnostunut.

Toivotan sinulle paljon onnea, koska sitä tosiaankin tarvitaan. Ja sinnikkyyttä. Ja varmaankin luottamusta tulevaan ja avointa suhtautumista.

Ap

Vierailija
4/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvässä parisuhteessa. Olen ollut mieheni kanssa jo lähes 25 vuotta ja olemme vieläkin kuin kyyhkyläiset. Onhan tässä aikana ollut huonojakin hetkiä, mutta olemme selvinneet niistä, jutelleet ja olleet aina toisillemme rehellisiä, joten ne ovat vain vahvistaneet liittoamme. Meillä on kolme teiniä ja uskon, että heillä ovat saaneet todella hyvät eväät omiin ihmissuhteisiinsa ja elämään yleensäkin meiltä.

Meidän molempien vanhemmat ovat olleet parisuhteissansa reilusti yli 50 vuotta ja heidän elämänsäkin on selkeästi hyvää ja sopuisaa. Sisarustemme parisuhteetkin ovat vielä hyvin voimissaan ja sopuisaa. Suurin osa ystävistämme ja muista läheisistäkin ovat pitkissä parisuhteissa onnellisia ja aika lähipiirissä on ollut vain yksi ero.

Vierailija
6/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kaikki hyvissä liitoissa olevat touhuavat nyt jotain kumppaniensa kanssa, eivätkä ole täällä...

Ap, jonka kulta on tämän viikonlopun omien lastensa kanssa

Vierailija
7/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kaikki hyvissä liitoissa olevat touhuavat nyt jotain kumppaniensa kanssa, eivätkä ole täällä...

Ap, jonka kulta on tämän viikonlopun omien lastensa kanssa

Tai sitten heidän ryhmä on vain niin vähälukuinen..pessimisti ei pety

Vierailija
8/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v yhdessä, yhä nukahdetaan sylikkäin.

Mies on lyhyesti sanottuna kaikkea mitä palsta.u.lit eivät ole, täysipäinen mies tavanomaisella ulkonäöllä ja huonommalla palkalla kuin minä.

Mutta se luonne, rehellinen ja rakastava, en vaihtaisi maailmassa kehenkään.

Vierailija
9/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvässä parisuhteessa. Olen ollut mieheni kanssa jo lähes 25 vuotta ja olemme vieläkin kuin kyyhkyläiset. Onhan tässä aikana ollut huonojakin hetkiä, mutta olemme selvinneet niistä, jutelleet ja olleet aina toisillemme rehellisiä, joten ne ovat vain vahvistaneet liittoamme. Meillä on kolme teiniä ja uskon, että heillä ovat saaneet todella hyvät eväät omiin ihmissuhteisiinsa ja elämään yleensäkin meiltä.

Meidän molempien vanhemmat ovat olleet parisuhteissansa reilusti yli 50 vuotta ja heidän elämänsäkin on selkeästi hyvää ja sopuisaa. Sisarustemme parisuhteetkin ovat vielä hyvin voimissaan ja sopuisaa. Suurin osa ystävistämme ja muista läheisistäkin ovat pitkissä parisuhteissa onnellisia ja aika lähipiirissä on ollut vain yksi ero.

Ihanaa kuulla!

Tuo on niin totta, että positiiviset esimerkit varmasti auttavat lapsia löytämään myöskin terveen ja onnellisen suhteen. Omat vanhempani ovat eronneet, mutta ovat edelleen todella hyvissä väleissä, samoin kuin minä eksäni kanssa. Ei ihan ihanteellista, mutta paljon huonomminkin voisi olla. Toivon että olen osannut antaa lapsilleni mallia toista arvostavasta ja rehellisestä, avoimesta kommunikoinnista.

Ap

Vierailija
10/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v yhdessä, yhä nukahdetaan sylikkäin.

Mies on lyhyesti sanottuna kaikkea mitä palsta.u.lit eivät ole, täysipäinen mies tavanomaisella ulkonäöllä ja huonommalla palkalla kuin minä.

Mutta se luonne, rehellinen ja rakastava, en vaihtaisi maailmassa kehenkään.

Oih. Tuokin on niin tärkeää, että se fyysinen läheisyys säilyy kaikenlaisten kolhujen läpi.

Oman kokemukseni mukaan kun ”se oikea” tulee vastaan, ei monellakaan aikaisemmin ehkä tärkeällä kriteerillä olekaan enää niin väliä. Se toinen vain on ”täydellinen”, juuri sopiva. Asiat vain loksahtavat paikoilleen ja yhteiselo on vaivatonta. Sellainen mieletön lempeys toista kohtaan kokonaisuudessaan. Ja toisaalta mieletön intohimo. Ainakin omalla kohdallani on näin.

Ap

Vierailija
11/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla. Onnea teille!

Vierailija
12/12 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää positiivisia tarinoita!