Pelottavaa miten law of attraction toimii
Olin päättänyt haluta yhden asian ja tein sille oikein suunnitelmankin excelissä. Eipä mennyt montakaan kuukautta kun asia toteutui.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Aha. No mites sitten pitäis haluta ja suunnitella, että saisi töitä? En ole vielä onnistunut vaikka olen suunnitellut mitä.
Et usko siihen tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Aha. No mites sitten pitäis haluta ja suunnitella, että saisi töitä? En ole vielä onnistunut vaikka olen suunnitellut mitä.
Sun pitää elää aamusta iltaan, viikosta toiseen ihan niin kuin sulla olisi jo töitä. Jotain sen tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko siihen tarpeeksi
Jos onnistuu, niin law of attractionin ansiota. Jos ei onnistu, niin law of attractionin käyttäjässä vika...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää elää aamusta iltaan, viikosta toiseen ihan niin kuin sulla olisi jo töitä. Jotain sen tyylistä.
Aamuisin jonkun työpaikalle ilmaiseksi huhkimaan. Netistä voi tilata kaikkea tarpeellista mitä on ollut rästissä hankkia, kun kyllähän on varaa kun ei ole työtkään loppumassa. Kuulostaa järkevältä!
Ja höpö höpö. Uskominen ja toivominen ei auta mihinkään, vaan itse TOIMINTA.
Olen fantasioinut tietyn näköisestä takista jo viikkokaupalla, mutta ei ole vieläkään löytynyt edes lähelle samanlaista. Olen itse asiassa vähän yllättynyt asiasta, sillä olen käynyt second hand kaupassa missä olen samantyylisiä joskus nähnyt sekä selannut useita nettisivuja. Mutta kai se on oma henkinen blokki mikä estää toiveen? Muuta selitystä ei voi olla 🙄
Minä jäin työttömäksi aika tarkalleen vuosi sitten. Totesin silloin että on uranvaihdon aika, tiesin mitä haluan tehdä... aloin kuvitella itseäni kyseiseen ammattiin, vaatetusta ja autoa myöten. Hain kolmen eri hakukanavan kautta... 2 ensimmäistä meni mönkään. Meinasin luovuttaa, en luovuttanut. Syksyllä se sitten tapahtui, sain haluamani työn. Uskon että law of attraction toimii.
Niin se joka on työtön, haluaako hän välttämättä OIKEASTI töitä? Ei kai kukaan meistä töitä tee kuin rahan takia. Kokeile manifestoida jotain muuta millä voit elättää itsesi, toteutuisiko se?