Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen lähikaupan työntekijän miesystävä on aina siinä kassan takana

Vierailija
12.03.2021 |

Kerran en mennyt kauppaan, kun pussailivat siinä kaupan edessä enkä halunnut häiritä heitä.
Nyt olen alkanut miettiä onko tämä mies joku mustasukkainen joka vahtii puolisoaansa aina?
Itseä on kyllä tämä asia nyt alkanut häiritä. Kaupan omistajat ovat vanha pariskunta, joita ei kaupassa enää juurikaan näy. Miten itse suhtautuisit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kassalle että laita jätkä kävelemään. Jos ei tehoa, kauppiaaseen yhteys.

Vierailija
2/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kauppiaalle palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajan sukulainen

Vierailija
4/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistajan sukulainen

Näin minäkin luulen.  Muutoin ei saisi oleskella niin vapaasti kaupan tiloissa sen aukioloaikoina.

Vierailija
5/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistajan sukulainen

No tämä kyllä voisi olla ratkaisu asiaan. Ihmettelin miten se siellä vain hengailee. En tajua miksi tämä ei tullut mieleen. 

Vierailija
6/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaisi jos desinfioivat välillä käsiä käpälöinnistä /suutelusta ja mies voi istua taaempana. Olisko se mies kaupan työntekijä kuitenkin, jos on siellä koko ajan?

Vierailija
7/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei ole. moksi lietsot vihaa?

Vierailija
8/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhtetyttä suoraan kauppiaaseen. Tuollainen hilluminen häiritsee asiakaspalvelua ja kassan työteho/ -motivaatio heikkenee.

Vierailija
9/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin yhtetyttä suoraan kauppiaaseen. Tuollainen hilluminen häiritsee asiakaspalvelua ja kassan työteho/ -motivaatio heikkenee.

No minua on häirinnyt mitä siinä kassan takan aina tekee eikä muuten ole tekemässä mitään kaupan töitä, ja ulkonapussailut myös päälle.  

Rumasti sanottuna semmonen takapiru koko ajan. No ehkä on omistajan poika ja muuten vaan hengaa, jos seurustelee työntekijän kanssa. Ei vaan tullut mieleen. 

Vierailija
10/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pienellä kittarilla olemme aina taustatukena.

Vierailija
11/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen voi häiritä?

Mun puolesta voi olla vaikka paviaanilauma kassan takana, kunhan mä vain saan ostokset tehtyä.

Vierailija
12/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa on omistajan sukulainen.

Vierailija
13/13 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen voi häiritä?

Mun puolesta voi olla vaikka paviaanilauma kassan takana, kunhan mä vain saan ostokset tehtyä.

En osaa sanoa, mutta niin vain on häirinnyt kun siellä jatkuvasti on ja kaupan edessä jopa pussailevat.  Olen mielessäni kehitellyt mustasukkaisesta miesystävästä, joka kontroilloi myyjänä toimivaa naistystäväänsä. Omistajapariskunta on jo niin  vanhoja eivätkä tiedä mistään lopulta. Kyseessä siis pieni kauppa. En kyllä ajatellut, että voisi olla omistajansa poika kyseessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi