Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikkarin pormestaritentin juontaja alkaa jo lämpeämään Halla-aholle

Vierailija
12.03.2021 |

Kohta syyttää persuja rasisteiksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALAS VASEMMISTO!

Vierailija
2/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin ettei tuo vihreä muija pääse pormestarksi. Hyvähän sen on mairea hymy naamalla haluta integroida kaikki samalle alueelle asumaan kun asuu suomenruotsalaisen miehensä kanssa Lauttasaaressa jossa ei ole kuin muutama Helsingin kaupungin talo ja sinne ei enää rakenneta lisää kun tonttimaa on yksityis omistuksessa. Muuttaisi itse esim. Kontulasn kun niin haluaa että kaikki elää sulassa sovussa keskenään. Ihan sama utposti kuin Ohisalo joka itse asuu Kulosaaressa. Toivon ettei kukaan ole niin tyhmä että äänestää tuota ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALAS VASEMMISTO!

-laita lista mitkä palvelut lopetetaan, arvaan että itku alkaa jo heti ensimmäisen tulonsiirron tai palvelun lakkauttamisesta

Vierailija
4/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin ettei tuo vihreä muija pääse pormestarksi. Hyvähän sen on mairea hymy naamalla haluta integroida kaikki samalle alueelle asumaan kun asuu suomenruotsalaisen miehensä kanssa Lauttasaaressa jossa ei ole kuin muutama Helsingin kaupungin talo ja sinne ei enää rakenneta lisää kun tonttimaa on yksityis omistuksessa. Muuttaisi itse esim. Kontulasn kun niin haluaa että kaikki elää sulassa sovussa keskenään. Ihan sama utposti kuin Ohisalo joka itse asuu Kulosaaressa. Toivon ettei kukaan ole niin tyhmä että äänestää tuota ihmistä.

Mikä siinä onkin, että mitä suvaitsevaisempi, niin sitä kauempana asuu ghetoista.

Vierailija
5/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Halla-aho haluaa jättää politiikan? Eikö kansanedustajan hommat kiihota enää?

Vierailija
6/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koukkunokka on demari.

Vierailija
7/7 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vihreille enemmän valtaa ja katsoa mihin suuntaan kaupunki menee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi