Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinkö loppuelämän?

Vierailija
12.03.2021 |

Jäin leskeksi. Tuska on ihan hirveä. Kaikesta ikävästä voi puhua muiden kanssa, mutta se mitä ei voi muille kertoa on kuinka yksin on. Kaipaan miehen kosketusta, joka paikassa.

En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa, enkä tiedä edes huolisiko kukaan minua kun olen tällainen persjalkainen ylirehevä nelikymppinen nainen, äiti.

Kaipaan ja haaveilen seksistä, vaikka en tiedä mistä sitä saisin. Ja jos saisin, pystyisinkö sittenkään?

Olen ”puolijulkkis”, en uskalla näyttää naamaani missään Tinderissä. Onko mitään muuta paikkaa, jossa voisi ehkä nimettömänä keskustella ja selvitellä löytyisikö vielä joku joskus jostain pitämään vähän hyvänä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. Uskon vahvasti, että sinulla on mahdollisuus vielä kokea miehen kosketus, olet oikeastaan vielä aika nuori. Minä roikuin jonkin aikaa Happy Pancakessa, juuri siksi, että siellä on helppo olla nimimerkillä ja kuvattomana. Kuvattomat eivät saa niin monia yhteydenottoja kuin kuvalliset, mutta voithan itsekin olla aktiivinen viestien aloituksissa. Siellä on mahdollista avata kuvat mieluisille henkilöille, joko pyynnöstä tai ihan oma-aloitteisesti. Eli ihan ensikontakti kiinnostavaan mieheen voi olla se, että avaat hänelle piilotetut kuvasi. Vuosi sitten ainakin vielä homma toimi tuolla systeemillä.

Vierailija
2/3 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki dildo ensihätään ja sure suru valmiiksi. Sen jälkeen lähde avoimin mielin ihmisten pariin, varmasti tavalliselle naisihmiselle löytyy ottaja. Pidä kuitenkin kiinni omista toiveistasi - jahka olet ensin selvittänyt ne itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zemppiä myös täältä. Olet nuori jaksa eteenpäin! Elä elämääsi,