Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistää vihaksi, kun pleikkanelosen ohjaimen "nännit" eivät kestä kuin max kuukausia

Vierailija
12.03.2021 |

Neljästä ohjaimesta on kaikista mennyt "nännit" paskaksi. Ei enää toimi joihinkin suuntiin. Pleikkaykkösen ohjaimien "nännit" toimivat vieläkin, vaikka ohjaimet on ostettu jo 20 vuotta sitten ja niillä on montakymmentä kertaa enemmän pelitunteja takanaan kuin noilla neljällä pleikkanelosen ohjaimella yhteensä. Ja en ole mikään ohjainta rääkkävä pelaaja. Kyllä ärsyttää. Taidan myydä koko masiinan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ohjaimia on monilla valmistajilla. Googlaa, jos niistä olisi kestotestejä. Tietääkseni ne Sonyn omat eivät ole kuitenkaan niitä heikoimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vika on sussa käytät liian kovakourasesti mulla on ne ohjaimet jotka tuli pleikka 4 mukana vielä 4 vuotta myöhemmin ihan hyvässä kunnossa ja toimii ihan hyvin

Vierailija
4/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vika on sussa käytät liian kovakourasesti mulla on ne ohjaimet jotka tuli pleikka 4 mukana vielä 4 vuotta myöhemmin ihan hyvässä kunnossa ja toimii ihan hyvin

Sama. Hillitysti hyvä peli tulee.

Vierailija
5/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä käyttämiseni hajottavan pleikkaykkösen ohjaimia.

Vierailija
6/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta xbox

Vierailija
7/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein teet niille ohjaimille? Itsellä kolme ohjainta, kaikki vähintään 2v vanhoja ja loistavassa kunnossa!

Vierailija
8/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein teet niille ohjaimille? Itsellä kolme ohjainta, kaikki vähintään 2v vanhoja ja loistavassa kunnossa!

Tätä samaa ihmettelen. Mulla on 5 vuotta vanha, päivittäin käytössä ollut ohjain edelleen ihan priimakunnossa. Toisessa ohjaimessa (jota mies käyttää) on pientä stick driftiä, mutta sekin on nopea homma hoitaa kuntoon jos ohjain ei ole ihan roskiskamaa vielä.

Itse oon tehnyt niin, että vedän stick driftaavan tatin ulospäin kunnes se "napsahtaa" sijoiltaan, sen jälkeen puhallan paineilmaa (voit toki ihan suullakin puhaltaa, kunhan et kuolaa sinne ohjaimen sisään :D) tatin alle ohjaimen sisään jonkun aikaa. Tämän jälkeen painan tatin paikalleen ja painelen sitä muutamaan otteeseen, painan sen pohjaan ja käännän tattia ensin myötäpäivään ja sitten vastapäivään jonkin aikaa. Yleensä nuo lievät stick driftit johtuu jostain ohjaimen sisään päätyneestä moskasta, joka lähtee noin.

Vierailija
9/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äAvaa ne ja laita tilalle saatanan ruuvit. Ite korjaan aina kaiken. Porat reijät ja juot kiljuu, laitat ne vatun ruuvit tilalle sinne. nik estää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi