Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka aina vuoden loppupuolella mainitsevat pitämättömistä sairaslomistaan

Vierailija
11.03.2021 |

Mutta silti eivät ikinä käytä niitä. Itse ainakin otan vuosittain vähintään 15 sairaslomapäivää, enkä mutise pitämättömistä päivistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle

Vierailija
2/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana ottaa sairauslomaa vain silloin kun olen sairas, oikeasti. Ei ole ollut tapana keksiä sairauksia, sehän on rehellisyyttä työnantajaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on taas niitä porvoolaisjuttuja, niin tiedän oikeasti ihmisen joka luulee että on joku sairauslomakiintiö joka "kuuluu" kaikille. Kerran oli mennyt lääkäriltä pyytämään lomaa kun on pitämättömiä sairauslomia, ei ollut saanut ja sitä motkotti.

Vierailija
4/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämättömät sairaslomat ovat taitolaji. Pitää tuntea oman tk:n työntekijäkierto ja mennä päivystykseen silloin kun siellä on kandeja harjoittelemassa eli iltaisin ja viikonloppuisin. Korona-aikana saa 3pv flunssasta ja kuumeesta puhelinsoitolla, senjälkeen mennään valehtelemaan kandille.

Vanhojen vaivojen uusiutumisesta saa helposti viikonkin, senjälkeen toisen viikon edelleen jatkuvien oireiden takia ja lähetteen sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin joihin ei tarvitse mennä kun senkin syyn valehtelee miksi ei pääse. Näyttelijäntaidot ja huolella googlattu vaiva oireineen ovat kullanarvoisia.

Järkeä saa käyttää, lasten hiihto tai kesäloma, joulunpyhät, mm-lätkä eivät ole otollisinta aikaa hakea kiintiösaikkua, tiukempi seula.

Jonkin sairauden sukurasitteen, keksitynkin, omaaminen on myös hyvä peruste. Myös ennen Kannan perustamista vain paperilla arkistojen kätköissä olevat vaivat, oikeat tai keksityt ovat hyviä.

Perusterve työssäkäyvä ihminen saa helposti 2,5vk sairaslomaa. Mitä lääkärille aikoo sanoa, pitää vain suunnitella tarkkaan etukäteen kuin cv tai työhakemus.

Vierailija
5/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun. Toivoo SDP

Vierailija
6/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi reilua, että töissäkin voisi saada armeijatyyliin kuntoisuuslomaa. Eli jos ei vuoden aikana ole sairaslomia ollut, niin annettaisiin muutama päivä kuntoisuuslomaa siitä hyvästä. Lomat saisi pitää parhaaksi katsomanaan ajankohtana.

Vierailija
7/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana ottaa sairauslomaa vain silloin kun olen sairas, oikeasti. Ei ole ollut tapana keksiä sairauksia, sehän on rehellisyyttä työnantajaa kohtaan.

Sääliksi käy tuollaisia lampaita. Työnantaja ei ajattele pätkääkään parastasi, vain omaa parastaan.

Vierailija
8/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olisi reilua, että töissäkin voisi saada armeijatyyliin kuntoisuuslomaa. Eli jos ei vuoden aikana ole sairaslomia ollut, niin annettaisiin muutama päivä kuntoisuuslomaa siitä hyvästä. Lomat saisi pitää parhaaksi katsomanaan ajankohtana.

Ymmärrän pointtisi.

Näin paskamyrskyn nousevan! KUKA SENKIN MAKSAA`?!`!`!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä