Olen mies ja tykkään kaikesta makesta, omituista?
Se on johtanut myös ylipainoon. Olen kohdannut tästä erilaisia sukupuolittunutta ennakkoluuloa, jotkut nimittäin luulevat että minulle maistuu alkoholi. Ei maistu vaan ylipaino on tullut oikeastaan vain makeista herkuista.
Tykkään esim. kakuista, suklaakonvehdeista ja kaikesta tämmöisestä mitä ei yleensä yhdistetä miehiin. Jotkut voisivat ehkä luulla minua homoksikin jos ostelen jotain kauniita suklaakonvehteja, tai ainakin päättelisivät että ne menevät jollekin naiselle. En, kun syön itse..
Että tämmöistä ongelmaa tänään.
Kommentit (13)
Kaikki kovimmat pullansyöjät, joita tiedän, ovat miehiä.
Olen mies ja tykkään myös makeasta. Mulla pysyy tosin himot hallinnassa ja yritän syödä vain karkkipäivänä (kyllä, mulla on karkkipäivä 😂) sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kovimmat pullansyöjät, joita tiedän, ovat miehiä.
Kyllä, mutta tuo on jotenkin niin hellyyttävää.
Kun minä leivon korvapuusteja, niin mies pyörii yhtenään keittiössä, muka juomassa tai jotain, mutta odottaa vain koko ajan, milloin saa uunituoreen, lämpimän puustin syödäkseen.
Ei haittaa, on mukava leipoa perheelle kun leipomukset maistuvat.
Munkin iso ja raavas raksamies valkkaa huolella kauneimmat rasiat ja syö suurin piirtein pikkusormi ojossa ne konvehdit. Ei ole homo hänkään.
Vierailija kirjoitti:
Ootko homo?
En, vaikka kirjoitin vahingossa tykkääväni Makesta, tarkoitin kyllä makeaa.
Ei. Mun mies on todellinen herkkumonsteri. Suklaakakut ja porkkanakakku tökkii mitta kaikki uppoaa. Tänäänkin syönyt suklaalevyn ja utaman keksin, eilen samoin
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mun mies on todellinen herkkumonsteri. Suklaakakut ja porkkanakakku tökkii mitta kaikki uppoaa. Tänäänkin syönyt suklaalevyn ja utaman keksin, eilen samoin
onko ylipainoa?
No kukapa ei tykkäisi.