Onko sinulla/teillä profiilia as sivustolla?
Oletko/oletteko alaston suomi sivustolla?
Me olemme!
Kommentit (17)
Mekin olemme siellä uskallan paljastaa mutta miksi sen tekisin täällä ei kuitenkaan ole Naista nuorelle parille kolmanneksi
Mun profiili joojoo74 saa kommentoida.t:kundi 42v
Sinä tuotat sinne sisältöä ja joudut siitä vielä maksamaan. Ei se niin saa toimia!
Ihan turha miesten pyöriä AS:lla. Täytyy olla mallin kasvot, fitnessmiehen vartalo ja 25cm kalu, että saa naiseuraa.
Naiset menee vaan sinne nostamaan itsetuntoaan ja sen jälkeen valitsee parhaat päältä.
Normaalit äijät saa paremmin ihan muualta. Ei kannata tuhlata aikaa AS:llä tai muissakaan kuvapalveluissa. Naiset käyttää miehiä vain saadakseen palvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten pyöriä AS:lla. Täytyy olla mallin kasvot, fitnessmiehen vartalo ja 25cm kalu, että saa naiseuraa.
Naiset menee vaan sinne nostamaan itsetuntoaan ja sen jälkeen valitsee parhaat päältä.
Normaalit äijät saa paremmin ihan muualta. Ei kannata tuhlata aikaa AS:llä tai muissakaan kuvapalveluissa. Naiset käyttää miehiä vain saadakseen palvontaa.
Menen sinne nähdäkseni ejakuloivaa munaa.
Mikä pakkomielle jollain on palvonnan haluamisesta?
Kyllä, olen nimimerkki biggus_dickus
Miehenä tuolla saa huomiota ainoastaan homomiehiltä vaikka olisi kirjoittanut profiiliin olevansa 100% hetero. Joten yhdyn näkemykseen 'turha sivusto seuranhakuun'.
Olen, joka viikko teen sinne uuden runkkausvideon nim. tissinruikkija
Turhaan on ollut aina välillä! Pariskunta joka on asiallisen näköinen ja haluaa VAIN tervettä sekä ylä- että alapäästä suomalaista seuraa, ei sitä saa. Pariskunnat joissa mies on bi, on ok, mutta yllättäen kun muutaman viestin on vaihtanut, katoaa nainen kuvioista milloin milläkin tekosyyllä ja jäljelle jää "bi" mies joka haluaa itselleen persereiän täytettä.
On se kumma, että tästä massta ei löydy toista asiallista paria parsikunnalle!
On, nainen olen. Saa siellä kyllä todella paljon viestiä naisena, mutta taso ei yleensä kovin hyvä ole. Muutaman seuralaisen sitä kautta tapasin, mutta paremmin löytynyt muualta. Ja nyt onkin jo pari vakkaria, niin satunnaishoitoja en kaipaa.
Vain yksi kuva on minusta siellä. Ajattelin kyllä ryhdistyä ja laittaa sinne muutamia uusia, jos joku ihana nainen/pari vaikka innostuisi ottamaan leikkeihinsä mukaan.
M