Lenkkipolut alkavat olla nyt koronalinkoja
Niin paljon ihmisiä samaan aikaan lenkkipoluilla. Eivätkö ihmiset nyt vain voisi pysyä kotona? Ja liikkumaan vaikka omalla pihallanne, jos tarvitsee liikkua
Kommentit (21)
Ite menen just rökimään sinne ja kurlaamaan keuhkot puhtaaksi limasta.
Juokseminen ja räkiminen on parasta mitä tiedän. Siinä tuntee että puhdistuu kaikesta tupakoinnista jne.
Pöh! Siellä ketään liiku, eikä se tartu hyvin ulkona helposti. Ei se sentään ole mikään hyppykuppa
Vierailija kirjoitti:
jaa, missäs lenkkireitit on täynnä? Viikkoon en oo nähny kuin jotain tirppoja, ja yhden hiihtäjän kun oon lenkillä käyny. Enkä asu missään periferiassa, vaan pääkaupunkiseudulla.
Kyllä Helsingissä ainakin on usein lenkkipoluilla tunkua, eikä turvaväleistä tietoakaan.
Voi helvetti teidän kanssanne! Miten ihmeessä siellä ulkoillessa voi saada Koronan, pussaatteko kaikki vastaantulijat?
Kyllä ulkoilu nyt on terveellistä, kevät tulee ja ilmat lämpenee, ulos vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa, missäs lenkkireitit on täynnä? Viikkoon en oo nähny kuin jotain tirppoja, ja yhden hiihtäjän kun oon lenkillä käyny. Enkä asu missään periferiassa, vaan pääkaupunkiseudulla.
Kyllä Helsingissä ainakin on usein lenkkipoluilla tunkua, eikä turvaväleistä tietoakaan.
Eikä ole, mutta pisteet hyvästä paniikin lietsonnasta! 👍
Liikunta on muutenkin yliarvostettua. Ap
No jaa, tänäänkin taisin nähdä neljä henkilöä tunnin aikana. Ja tietysti sitä voi lenkkeilyä vähemmän suositulla reitilläkin, sehän juuri on lenkkeilyn kauneus.
Se menisi paljon paremmin jos juoksijat /urheilijat (huohottamassa) eivät käyttäisi harjoitusjuoksualustana noita muutamaa lenkkitietä jossa kulkee kaikki muutkin. Lenkki tarkoittaa monille kävelyä tai kevyttä hölkkää, ei urheilijoiden ja nuorten rataa. Harjoittelijat siirtyivät sinne? Myös kävelijäparit /perheet saattavat huutaa keskustelunsa sylki lentäen kuten handsfreepuhujatkin, kävelijät kaipaavat rauhaa. Maratonpuhumisen voi hoitaa jossain muualla normaalilla volyymilla. Olisi vähemmän partikkeleita ilmassa. Pitääkö kävelyteiden määrää lisätä hiekkoineen tulevaisuudessa vai asunnot kauemmas toisistaan.
Koronahullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, mutta pisteet hyvästä paniikin lietsonnasta! 👍
Kommentti perustuu omaan kokemukseen, mutta kiva jos teillä päin ei ole ruuhkaa.
Eipä tänäänkään lenkillä näkynyt ketään. Eilen näin tutun koiranomistajan ja juteltiin hetki.
Aloittajalle vinkki: älä mene lenkkipoluille.
Ikävä tosiasia kuitenkin on, että mitä enemmän rajoituksia, sitä suurempi tungos niissä paikoissa, missä vielä saa olla.
Useimmat eivät väistä ollenkaan, hönkäilevät naamalle, ja sitten vielä ne jotka roikkuu ovenkahvassa kohteliaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät väistä ollenkaan, hönkäilevät naamalle, ja sitten vielä ne jotka roikkuu ovenkahvassa kohteliaisuuttaan.
Millasella lenkkipolulla on ovenkahva? Reitillä Narniaan?
Eri alueilla on eri tilanne, onko se nyt niin vaikea ymmärtää? Asun itse kaupungissa, jossa on kovimmat rajoitukset, joten ulkoilusta on tullut kaikkien pakkoharrastus. Parinkymmenentuhannen asukkaan kaupunginosassa on muutama vakioreitti, joita kaikki kiertävät, joten kyllä siellä saattaa tungosta syntyä. Parempi kai silti ulkona on reippailla, kuin ahtaasti kuntosaleilla.
Lampaat pysykää sisällä maski päässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasella lenkkipolulla on ovenkahva? Reitillä Narniaan?
Kahva on joka kerta alussa ja lopussa, mutta hyvällä tuurilla ei ole ketään pitelemässä.
No mistä sinä tiedät, että siellä on ihmisiä, kerta kotona pitää pysyä? Muuta vaikka maan alle, mutta ymmärrä, ettei kaikki muut ole yhtä sekaisin kauhusta.
Vierailija kirjoitti:
Eri alueilla on eri tilanne, onko se nyt niin vaikea ymmärtää? Asun itse kaupungissa, jossa on kovimmat rajoitukset, joten ulkoilusta on tullut kaikkien pakkoharrastus. Parinkymmenentuhannen asukkaan kaupunginosassa on muutama vakioreitti, joita kaikki kiertävät, joten kyllä siellä saattaa tungosta syntyä. Parempi kai silti ulkona on reippailla, kuin ahtaasti kuntosaleilla.
Tuskin se korona kuitenkaan pomppii siellä ihmisistä toiseen ohittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se korona kuitenkaan pomppii siellä ihmisistä toiseen ohittaessa.
Nimenomaan influ joskus voi pompahtaa ihmisestä toiseen, jos virustyyppi hönkäilee ilmaan vanan, eikä se ehdi haihtua kunnolla esim. tuuleton sää. Kaikki eivät sitä toki saa, mutta tuskin kannattaa pakkautua sumppuun urheilemaan. Tupakkavana se vasta kauhea onkin.