Olenko ainoa jota ei rajoitukset haittaa pätkääkään?
Ihan kaikkea olen tehnyt viimeisen vuoden aikana kuin mitä ennenkin. Ulkomailla ehdin jo käydä kaikissa kiinnostavissa maissa joten ei oikein kaipuuta sinne. Löysin kivan harrastuksenkin, moottoripyöräily Suomessa. Nuuskaa olen normaalisti hakenut Ruotsista, tupakkaa Virosta en ole edes kaivannut, loppui tupakointi vaikken edes yrittänyt lopettaa. Asun yksin joten ei edes kotona seuraa mutta ei tuo eroa mitenkään normaalitilanteesta. Etätöitä ihan ok tehdä.
Kommentit (8)
Et ole ainoa. Mulla on pitkä, vuosikymmenten aikana kertynyt lista "sitten kun olen eläkkeellä" -asioita ja ulkomaanreissuja lukuunottamatta olen alkanut toteuttaa listalla olevia asioita jo nyt.
Joo kyllä, olet ainut. Olet aivan yksin, kaikkia maailman 8 miljardia ihmistä tässä maailmassa häiritsee asiat mutta ei sinua. Onneksi olkoon kun mieleesi tupsahtikin tämä maailman napana pyöriminen. Ehkä meidän kaikkien tulisi nyt alkaa palvoa sinua.
Ei erityisemmin haittaa. Käsiä olen aina pessyt huolellisesti lievästi pöpökammoisena ja maskin päähän laittaminen ei ole mikään vaivalloinen asia. Isompia tapahtumia kartan muutenkin ja viihdyn hyvin kotona ja ulkoilmassa. Se mikä haittaa on kiukkuiset ihmiset jotka kyyläävät muiden tekemisiä ja meuhkaavat rokotteista ja turvatoimista niillekin jotka eivät enää jaksa asiasta kuulla saati puhua. Käsittämätöntä että samat monisairaat joille kausittainen influenssa voi koitua kohtaloksi eivät hae influenssarokotetta mutta korona pelottaa vetelät housuihin.
Ei haittaa mikään muu kuin se että ei voi vapaasti matkustella. Voin hyvin elää vaikka loppuikäni ilman ravintoloita, baareja, kuntosaleja, festareita jne. Maskin käyttö ei ole rasite, ja kädet olen osannut pestä ennen koronaakin.
Minun elämäni ei ole toistaiseksi muuttunut mitenkään koko koronan aikana. Viime vuonna oli pari kuukautta tylsää, kun kirjastot olivat kokonaan kiinni, mutta muuten on ollut samanlaista kuin ennenkin. Ei ole tarvinnut riehua eikä parkua rajoituksista, ihan leppoisaa elämää olen viettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mikään muu kuin se että ei voi vapaasti matkustella. Voin hyvin elää vaikka loppuikäni ilman ravintoloita, baareja, kuntosaleja, festareita jne. Maskin käyttö ei ole rasite, ja kädet olen osannut pestä ennen koronaakin.
Minua taas ei haittaa, vaikkei kukaan enää ikinä pääsisi kotimaansa ulkopuolelle. Sen sijaan baareja kaipaan.
Jep on meitamuitakin. Ei ahdista, en käytä vaippaa eikä korona näy mulle mitenkään muuten kuin kavereiden kanssa naureskellaan hyväntahtoisesti hysteerikoille