Yhteystietojen päivittäminen terveyskeskukseen?
Puhelimeni katosi ja olin samana päivänä käynyt lääkärillä, jossa minulle määrättiin jatkotutkimuksia, joista tulee tieto tekstiviestillä. No, nyt puhelinnumeroni on vaihtunut mutta en löydä mistään tietoa, missä voisin päivittää yhteystiedot. Kannassa ei ole sellaista kohtaa, tuntuu kuitenkin järjettömältä soittaa muutenkin ruuhkaiseen ajanvaraukseen tämän takia. Onko se ainoa vaihtoehto? Mitä tapahtuu, jos tekstiviesti ehditään laittaa ennen kuin saan terveyskeskukseen tiedon numeron vaihtumisesta? Perutaanko saamani aika ja joudun käymään uudestaan lääkärissä, vai laitetaanko se jotenkin "pitoon" kunnes saan sinne yhteyden? Vai tuleeko ajasta tieto kirjeitse? Auttakaa tietämätöntä!
Kommentit (4)
Soita sinne terv.keskukseen. Eihän ne muuten voi sulle tekstaria lähettää!
Miksi numerosi vaihtui ? Omani putosi pilkkiavantoon ja ostin samana päivänä uuden puhelimen ja uudelle kortille tuli entinen numero
Up, minuakin kiinnostaa tämä, koska minun pitäisi saada lähiaikoina tekstiviesti koronarokotuksesta, enkä ole varma mikä puhelinnumero tiedoissani on. Eikö sitä tosiaan voi Omakannassa muuttaa?
Up!