Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenpäivä, mies osti itselleen tonkan punkkua

Olen pyytänyt, ettei joisi, kun ei sovi
08.03.2021 |

Puhuu eri asiasta, riitelee vainoharhaisesti. Luulin, että käy kiinni. Ei halua ymmärtää, on täynnä vihaa. Hän syyttää, että rupean hankalaksi kun on juonut, joka on inhottavaa. En kuuna päivänä uskaltaisi olla hankala silloin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, mä sain kukkia

Vierailija
2/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes sinulle tarjoa siitä? En katselisi juoppoa jos ei se tarjoasi mullekin kännit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene nyt sanomaan mitään, ettet pääse hengestäsi

Vierailija
4/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä juhlistaa. Itse ostin olutsalkun.

M23

Vierailija
5/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes sinulle tarjoa siitä? En katselisi juoppoa jos ei se tarjoasi mullekin kännit.

En ikinä uskaltaisi juoda hänen kanssaan. Jollakin pitää olla järki päässä. Hänen kanssaan taitaisi känniakka saada kunnolla turpaansa

Vierailija
6/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä uskaltaisi juoda hänen kanssaan. Jollakin pitää olla järki päässä. Hänen kanssaan taitaisi känniakka saada kunnolla turpaansa

Miksi olet moisen "helmen" kanssa? Tehkää nyt äkkiä vielä lapsiakin. Ai se on muuten niin ihana ja tienaa hyvin?

Vierailija
7/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet yksissä tuollaisen kännikalan kanssa.  Mulla on omakohtaista kokemusta siitä, että oli oltava

kuin kus*  sukassa, kun äijä kännäsi.  Ei sellainen ole ihmisen elämää.  Lähdin siitä liitosta, ja aikani yksin

oltuani löysin ihanan miehen, joka ei koskaan ole pahalla päällä eikä juo ollenkaan.

Ap, lähde tuosta liitosta!.  Saat varmasti paremman elämän!  Ei ole oikein, että pitää pelätä!

8/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanniinit ei sovi? Jotkut tulevat aggressiivisiksi.

Mies voi myös lietsoa ja saada tyhjästä aihetta olla sinulle vihainen että se "oikeuttaisi" hänen juomisensa. Älä vaan ala ottaa huikkaa, mies alkaa loruilla juttuja ja voi syyttää ettet muista kun olit kännissä.

Jos miehesi on väkivaltainen, hae apua.

Jos ei ole väkivaltainen, puhukaa asiat halki kun on selvinpäin. Että miehen käytös humalassa ei passaa enää, nyt ottaa itseään niskasta kiinni, ellei se onnistu hän on alkoholiongelmainen ja päättää itse haluaako apua.

Jos mies ei halua apua, voit itse päättää haluatko jäädä uppoavaan laivaan. Kenenkään toisen vuoksi ei voi raitistua.

Vierailija
9/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tanniinit tehdä agressiiviseksi?

Vierailija
10/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä ja estin lopulta miesystäväni puhelut ja viestit. Saa mies ihan itse ostaa itselleen skumppaa tai kukkia.

Vierailija
11/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kans naimisiisa oleva mies ja juhlistan naisten päivää ottamalla itse tehtyä kotiviiniä, onhan se tosi prosentikasta ja hyvääkin . Toki tarjoan hieman myös vaimokkeelle, jot'ei ärähdä.

Vierailija
12/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kettua nyt taas?

Vierailija
13/13 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekiskö taas mieli laittaa ukko vähän tanssimaan sun pillin mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä