Naistenpäivä, mies osti itselleen tonkan punkkua
Puhuu eri asiasta, riitelee vainoharhaisesti. Luulin, että käy kiinni. Ei halua ymmärtää, on täynnä vihaa. Hän syyttää, että rupean hankalaksi kun on juonut, joka on inhottavaa. En kuuna päivänä uskaltaisi olla hankala silloin.
Kommentit (13)
Eikö edes sinulle tarjoa siitä? En katselisi juoppoa jos ei se tarjoasi mullekin kännit.
Älä mene nyt sanomaan mitään, ettet pääse hengestäsi
Pitäähän sitä juhlistaa. Itse ostin olutsalkun.
M23
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes sinulle tarjoa siitä? En katselisi juoppoa jos ei se tarjoasi mullekin kännit.
En ikinä uskaltaisi juoda hänen kanssaan. Jollakin pitää olla järki päässä. Hänen kanssaan taitaisi känniakka saada kunnolla turpaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä uskaltaisi juoda hänen kanssaan. Jollakin pitää olla järki päässä. Hänen kanssaan taitaisi känniakka saada kunnolla turpaansa
Miksi olet moisen "helmen" kanssa? Tehkää nyt äkkiä vielä lapsiakin. Ai se on muuten niin ihana ja tienaa hyvin?
Ap, miksi olet yksissä tuollaisen kännikalan kanssa. Mulla on omakohtaista kokemusta siitä, että oli oltava
kuin kus* sukassa, kun äijä kännäsi. Ei sellainen ole ihmisen elämää. Lähdin siitä liitosta, ja aikani yksin
oltuani löysin ihanan miehen, joka ei koskaan ole pahalla päällä eikä juo ollenkaan.
Ap, lähde tuosta liitosta!. Saat varmasti paremman elämän! Ei ole oikein, että pitää pelätä!
Tanniinit ei sovi? Jotkut tulevat aggressiivisiksi.
Mies voi myös lietsoa ja saada tyhjästä aihetta olla sinulle vihainen että se "oikeuttaisi" hänen juomisensa. Älä vaan ala ottaa huikkaa, mies alkaa loruilla juttuja ja voi syyttää ettet muista kun olit kännissä.
Jos miehesi on väkivaltainen, hae apua.
Jos ei ole väkivaltainen, puhukaa asiat halki kun on selvinpäin. Että miehen käytös humalassa ei passaa enää, nyt ottaa itseään niskasta kiinni, ellei se onnistu hän on alkoholiongelmainen ja päättää itse haluaako apua.
Jos mies ei halua apua, voit itse päättää haluatko jäädä uppoavaan laivaan. Kenenkään toisen vuoksi ei voi raitistua.
Voiko tanniinit tehdä agressiiviseksi?
Naistenpäivä ja estin lopulta miesystäväni puhelut ja viestit. Saa mies ihan itse ostaa itselleen skumppaa tai kukkia.
Ite oon kans naimisiisa oleva mies ja juhlistan naisten päivää ottamalla itse tehtyä kotiviiniä, onhan se tosi prosentikasta ja hyvääkin . Toki tarjoan hieman myös vaimokkeelle, jot'ei ärähdä.
Tekiskö taas mieli laittaa ukko vähän tanssimaan sun pillin mukaan?
No huh, mä sain kukkia