Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postissa tulee koko ajan vaan laskuja!

Vierailija
06.03.2021 |

Ei minulla ole rahaa maksaa niitä kaikkia! Kuinka helppoa on saada toimeentulotukea?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta rahan tuhlaaminen. Et saa tt-tukea osamaksuihisi ja pikavippeihisi

Vierailija
2/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mainoskielto pois niin saat mainoksiakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa ei tule yhtään maksettavaa laskua jota et itse olisi pyytänyt. Lakkaa tilaamasta tavaraa ja palveluja.

Vierailija
4/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postissa ei tule yhtään maksettavaa laskua jota et itse olisi pyytänyt. Lakkaa tilaamasta tavaraa ja palveluja.

Sitten varmaan sähkölaskunkin voi jättää maksamatta, kun enhän minä sitä pyytänyt?!

Vierailija
5/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda laskutustapaa. Yleensä noista kirjelaskuista pitää maksaa postituskulut... Tilaa sähköpostiin tai suoreen e-laskuun. Voit säästää parisen euroa laskuissa jotka voi sijoittaa ja sijoittaminen rikastaa.

Vierailija
6/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilaskut ovat vanhanaikaisia. Tilaa e-lasku, niin ei tarvitse edes erikseen maksaa vaan lähtee tililtä automaattisesti eräpäivänä.

Vierailija
7/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein ostelet ja tilailet jos laskut pääsevät yllättämään? Itsellä on suoraveloituksena asuntolaina, vastike, sähkövesinetti, vakuutukset, spotify ja näiden päälle automaattiset tilisiirrot säästötileille. Ei näissä ole mitään yllättävää.

Vierailija
8/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein ostelet ja tilailet jos laskut pääsevät yllättämään? Itsellä on suoraveloituksena asuntolaina, vastike, sähkövesinetti, vakuutukset, spotify ja näiden päälle automaattiset tilisiirrot säästötileille. Ei näissä ole mitään yllättävää.

Ruokaa ja lääkkeitä.

Vierailija
9/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan sähkölaskunkin voi jättää maksamatta, kun enhän minä sitä pyytänyt?!

Ai et ole tehnyt sähkösopimusta ETKÄ käyttänyt yhtään sähköä?

Vierailija
10/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saa, mutta piilota säästöt eka.

Vierailija
11/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. - Ei nuo laskut ole muuta kuin halu saada sinulta maksut, niisä hyödykkeistä ja tavaroista (jne), joita olet aiemmin tullut hankkineeksi, mutta et hankinta hetkellä suorittanut niistä vielä maksua. Jos laskujen alkaa ahdistamaan niin kannattaa vastaisuuden varalle tarkastella omaa kuluttus käyttäyymistään. Tarvitseeko oikeasti kaiken sen, mistä koituu lasku(ja). Ja tietysti jos on taloudellisesti tiukempi hetki, niin olla mieluummin ennen laskun eräpäivää yheydessä laskun lähettäjään ja yrittää sopia uusi laskun maksuaikataulu.; mitä nopeammin on yhteydessä niin sen parempi.   

Yliopisto-opiskelija  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme