Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Podcast: Maria Veitola kiistää osuutensa Tomi Metsäkedon kohupotkuihin

Vierailija
06.03.2021 |

Tv-juontaja muistelee kohua Aki Linnanahteen haastattelussa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0bae560a-e86c-425d-a91c-395852…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki haluaa Suomen Oprahiksi.

Vierailija
2/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria onnistuu tiivistämään itseensä kaiken mikä toimittajassa voi olla pielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Metsäketo on sitäpaitsi ällö ja Veitola on kauhea kotka

Vierailija
4/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta. Metsäketo itse pilasi käytöksellään uransa. Jos hän ei olisi käyttäytynyt niin, ei olisi tullut mitään juttua. Jos Veitola ei olisi tuonut tuota julkisuuteen, joku muu olisi luultavasti tuonut.

Vierailija
5/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on nolo.

Vierailija
6/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola on  narsisisti jos kuka, jos ette ole huomanneet. Järjestäsi vaikka kirpputorin niile rumille kuteileen ja lahjoittaisi vähävaraisille vanhuksille.

Vierailija
7/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola on  narsisisti jos kuka, jos ette ole huomanneet. Järjestäsi vaikka kirpputorin niile rumille kuteileen ja lahjoittaisi vähävaraisille vanhuksille.

Lahjoitatko itse vähävaraisille vanhuksille ja mitä kautta, kun tämmöinen tuli mieleesi?

Vierailija
8/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo totta. Metsäketo itse pilasi käytöksellään uransa. Jos hän ei olisi käyttäytynyt niin, ei olisi tullut mitään juttua. Jos Veitola ei olisi tuonut tuota julkisuuteen, joku muu olisi luultavasti tuonut.

Mitä? Metsäketo todettiin oikeuden päätöksellä syyttömäksi. Ei hän varsinaisesti tehnyt mitään väärää. Pari pieleenmennyttä iskuyritystä. Sattuuhan sitä. Ei kuitenkaan ahdistellut tms. ketään. Millaiseksi maailma menisi, jos ei saisi edes yrittää tutustua?

Vierailija
9/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on totta? Veitola itsekin sanoo jutussa ettei tiedä pitikö ne naisten tarinat paikkansa joiden perusteella tuo kuitenkin järjesteli metsäkedon soppaan. Eli heti lähdössä ollaan aika kaukana siitä median mainostamasta ns. luotettavasta uutisoinnista saati sitten vastuullisuudesta. Mutta jälkeenpäinhän arvostettu toimittaja voi selitellä kaiken parhain päin kuten veitola tässä koittaa tehdä.

Jos muuten mietitään niin evs ohjelman kaikki juontajat näyttää olevan vähän outoja tapauksia. Salmisen oikeusongelmat nähtiin viime vuonna vaikka tuo paljon vakavamman teon + tuomion jälkeen (kuin esim. metsäketo) selvisi kivasti maikkarin kavereiden avulla valkopestyksi ja takaisin juontamaan maikkarille ennätysajassa. Embuskella on omat henkiset paininsa itsensä kanssa ja veitolaa ihmettelee monikin monessakin mielessä kuten tää metsäketoselittelykin kertoo. 

Vierailija
10/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitatko itse vähävaraisille vanhuksille ja mitä kautta, kun tämmöinen tuli mieleesi?

Oliko toi argumentti vai koitatko vaan sanoa jotain argumentilta kuulostavaa?

t. eri

Vierailija
11/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Maisasta Veitola teki pyhimyksen. Syyttömästä Metsäkedosta pahiksen. Tuo Veitola pitäisi tuomita väärän tiedon levittämisestä. Narsisti!

Vierailija
12/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on hykerrellyt Metsäkedon syöksykierteellä. Saatiinpa se sika kiinni!

Vierailija
13/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on hykerrellyt Metsäkedon syöksykierteellä. Saatiinpa se sika kiinni!

Veitola on niitä toimittajia jotka on itse jokaisen juttunsa todellisia tähtiä. Kukin haastateltava on vaan keppihevonen jolla veitola itse saa naamansa ja mielipiteensä julki. Metsäkedosta päätellen veitolaa ei suuremmin stressaa juttujen seuraukset muille. Merkittävät seuraukset, vaikka perustuisikin epämääräiseen tietoon ja vahvaan liioitteluun tai jopa vääristelyyn, lisää veitolan omaa näkyvyyttä. 

Vierailija
14/14 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Metsakedon. Han on joskus raiskannut minut. En puhunut asiasta kohun aikaan, mutta han ei todellakaan ole "syyton".

Han on myos aikasemmin ollut julkisuudessa kun loi eri naista avokammenella kahdesti kun tama antoi pakit. Tasta on videokuvatodisteet, asia soviteltiin tuolloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme