Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kuivaavasta pesukoneesta?

Vierailija
06.03.2021 |

Kannattaako ostaa? Millainen? Hinta? Pitää ostaa uusi kone. Olen sinkku, enkä halua ostaa kuivausrumpua. Mietin, ostaako vain tavallinen kone vai kuivaava. Lakanat pesen kerran viikossa, ja ne voi tarvittaessa kuivattaa taloyhtiön kuivaushuoneessa tunnissa, jos ei jaksa ripustaa kylpyhuoneeseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä LG, en ostaisi sitä merkkiä enää. 30 asteen ohjelma puuttuu, eikä ohjelmia voi muokata riittävästi. Joidenkin ohjelmien pituus neljän tunnin luokkaa, eikä siis sisällä vielä kuivausta. Hintaa en muista, on jo viitisen vuotta vanha.

Mutta ylipäätään kuivaava pesukone on kätevä, jos kuivattavaa pyykkiä on kohtuullisen vähän. Pesuohjelmat nykyään pitkiä vedensäästön takia (kannattaa tarkastaa onko koneessa sellaisiakin ohjelmia, jotka eivät punnitse pyykkiä ja annostele vettä sen mukaan) ja siihen hidas kuivaus päälle, niin puoli päivää vierähtää. Sinkulle varmaan sopii hyvin, kun pyykkimäärät pienempiä kuin lapsiperheessä. Itse kuivaan lähinnä alushousut ja sukat, kun on niin ärsyttävät ripustaa.

Vierailija
2/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari vuotta, en muista enää merkkiä. Enkä hanki sellaista enää ikinä, ei kuivannut eikä pessyt hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuoden vanha Samsung. Paljon pesuohjelmia ja itse voi ohjelmoida lisää. Kuivausta on tullut käytettyä aika vähän, koska kuivattavan pyykin määrä on aika pieni ja meillä tulee pyykkiä paljon. Nopeampi ripustaa telineelle kuivumaan ja samalla kosteuttaa rutikuivaa huoneilmaa. Kiireellisissä tarpeissa kuivaus on kyllä hyvä ominaisuus ja vaikka untuvatakkien pesussa kätevä.

Vierailija
4/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuivaava AEG. Olen tyytyväinen.

Vierailija
5/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on LG:n kuivaava ja olen tykännyt. Puhelimesta voi lisätä pesuohjelmia koneeseen ja kuivauksiakin on monta erilaista. Meillä on tuo normaalia pienempi malli, 7/4kg, kiva kun pieneen kylppäriin sai molemmat laitteet samassa. 2 konetta ei olisi ollut mahdollista laittaa.

Vierailija
6/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommonen LG, tilanpuutteen takia ostettiin kuivaava kone, jos muutamme isompaan niin ilman muuta pesukone ja kuivausrumpu erikseen!

Ihme kehuskelua että tota voi ohjata kännykällä noi voi jeesuksen parta sentään ihan tarpeeton toiminto

Vierailija
7/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tommonen LG, tilanpuutteen takia ostettiin kuivaava kone, jos muutamme isompaan niin ilman muuta pesukone ja kuivausrumpu erikseen!

Ihme kehuskelua että tota voi ohjata kännykällä noi voi jeesuksen parta sentään ihan tarpeeton toiminto

Makuasia. Tykkään itse, että ohjelmia on reilusti tarjolla jokaiseen tarpeeseen ja lisäksi puhelin piippaa, kun pyykit on pesty. Ennen mulla oli jatkuvasti pyykit koneessa pari päivää pestynä.

Vierailija
8/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Tykkään itse, että ohjelmia on reilusti tarjolla jokaiseen tarpeeseen ja lisäksi puhelin piippaa, kun pyykit on pesty. Ennen mulla oli jatkuvasti pyykit koneessa pari päivää pestynä.

Nyt minäkin tiedän, ketä varten ne turhat ohjelmoinnit ja ärsyttävät piipparit ovat. Sinun kaltaisiasi on varmaan paljon, mutta me muut laitatamme se piippauksen pois heti ensimmäisenä, kun otamme koneen käyttöön.

Onko niissä puhelimella ohjelmoitavissa mahdollisuus lisätä vettä ja lyhentää pesuaikaa?

Vierailija
9/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksiössä tuollainen kun torni ei mahtunut.

Kyllä sillä sukkia ja kalsareita, vauvanvaatteita yms pientä kuivaa.

Pyyhkeet, lakanat yms isommat ja painavammat, turha toivo, jos et käytä jotain 5h ohjelmaa ja tunnin välein käy pöyhimässä tavaraa rummussa..

Nykyisessä taloyhtiössä kuivaushuone jossa 1m3 kokoinen lämpöpuhallin, sillä mikä tahansa kuivaa tunnissa. Kuivausrumpua käyttänyt vuosiin...