Naiset kannustavat ja kehuvat toisiaan, ja monesti valheellisesti
Eikös se ole vähän hölmöä?
Se vääristää todellisuutta...
Ja jos joku puhkeaa kukkaan, häntä aletaankin dissata
Kommentit (9)
Vähemmän kehuvat, enempikin ovat kateellisia.
Mielellän jos olen väsyneen näköinen sanovat siitä. Mutta kun olen fiksusti laittautunut ja hyvin nukkunut , silloin en kuule mitään.
Jos laitatan hiukset , aina on jollain jotain paapattamista. Minulla on upeat hiukset, että sekin taitaa tehdä pahaa osalle.
No ainakin some on täynnä sitä, että "oot niin kaunis", vaikka monessakaan tapauksessa kirjoittaja tuskin tarkoittanee sitä... Melkoisen inflaation kärsinyt kaunis-sana siellä, samoin kuin juorulehdissäkin, joissa kaikki naiset tituleerataan huippukaunottariksi.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin some on täynnä sitä, että "oot niin kaunis", vaikka monessakaan tapauksessa kirjoittaja tuskin tarkoittanee sitä... Melkoisen inflaation kärsinyt kaunis-sana siellä, samoin kuin juorulehdissäkin, joissa kaikki naiset tituleerataan huippukaunottariksi.
Minkä takia naiset, jotka oikeasti ovat kauniita, jätetään huomiotta?
Ei kai kehumisessa ole mitään huonoa?
Mulle yksi naiskollega suuttui ihan silmissä, kun en halunnut antaa hänelle "hyviä arvosanoja" jossain kyselyssä.
Miehet taas ovat kehunkipeitä. Kaipaavat kehuja jo siitä, kun ovat vieneet roskapussin. Vastakehuja ei kuitenkaan kuulu.
Kylläpä on suuri epäkohta, jos ihmiset kehuvat ja kannustavat toisiaan. Nyt herätys päättäjät, tehkää tälle asialle jotain!
Tää on kyllä niin totta. Usein vajoan myötähäpeästä maan rakoon, kun rumat kehuvat toisiaan. Sama somessa; rumia kehutaan "muka kauniiksi" ja oikeasti kauniit saavat korkeintaan nihkeitä tykkäyksiä. Kateushan se on, joka jyllää.
No, minä hengaan niin hyvien tyyppien kanssa, että voin kehua sydämestä. Elämässä onkin mennyt hyvin.
N40