Muita joita ei tippaakaan kiinnosta seksissä mikään väkivallalla ja alistamisella flirttailu?
..vaan kokisin kaiken sellaisen loukkaavana? Onneksi kumppanilla ei taida olla sellaisia mielihaluja.
Kommentit (11)
Täällä täysin vanilja. Olen estoton ja vaihteluhaluinen, tykkään paljon roolileikeistä yms, mutta mikään kivulias tai alistava ei kiinnosta yhtään.
En oo ikinä tajunnu mikä siinä muka on hienoa.
Olen mies, joka myös haluaa hellää, hidasta ja nautiskelevaa seksiä. Ja ei, se ei ole tylsää tai vailla jännitystä kanssani. Olen pitkä ja kaikin puolin kookas, joten haastettakin silti riittää.
Tärkeintä on nyt selvittää kuka on oikeassa!
Jos kiinnostaa ”väkivallalla flirttailu” ja sitä toisen samanlaisen kanssa harrastaa, niin Hyh hyh ja tuomio päälle. Jos siis on väärässä.
Jos taas halua vaniljaa ja harrastaa sitä ja nauttii, myös kumppani nauttii. Niin apua, mitä jos onkin väärässä.
Tärkeintä seksissä ei ole se mistä itse nauttii, vaan se mikä on ”yleisesti” sopivaa. Muistakaa tämä ihmiset.
Tuomitseminen alkakoon.
Olen vaniljanainen, joka tykkää alistua. Tarkemmin; tykkään siitä, kun mies vie. En halua olla ohjaksissa. Tämä ei siis tarkoita pelkkää lähetyssaarnaajaa, mutta jos mies haluaa minut päälle, hän vetää minut päälleen, koska en tee enkä halua tehdä siihen itse aloitetta. Jos mies haluaa takaapäin, hän kääntää minut ja nostaa voimalla takamukseni pystyyn. Nautin seksistä, kun saan olla vietävänä. Olen aktiivinen kyllä, liikun paljon ja annan nautintoni kuulua. Se on vaikeaa selittää. Moni varmaan tulkitsee, että olen lahna - ei se mitään, saa niin tulkita.
En pidä siitä, jos mies esimerkiksi kysyy, että ottaisinko suihin. Se on väärä tapa minun kohdallani lähestyä asiaa. Jos hän haluaa, että otan, hän laittaa minut tekemään niin. Joko sanallisesti käskyttämällä tai fyysisesti ohjaillen.
Entisten kumppaneiden kanssa seksikemiat ei osuneet yhteen. Oli niitä, jotka halusivat satuttaa, ja siitä en pitänyt. En syty kivusta. Ja oli niitä, jotka halusivat alistua itse, ja sekään ei toiminut, koska sitten olimme kaksi alistuvaa ja dominoiva puuttui. Nykyisen kumppanin kanssa seksi oli alusta alkaen tällaista. Sanalla sanoen täydellistä minulle. Hän on hyvin dominoiva, mutta samalla hellä ja välittää nautinnostani.
Mielestäni seksimme on silti vaniljaseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaniljanainen, joka tykkää alistua. Tarkemmin; tykkään siitä, kun mies vie. En halua olla ohjaksissa. Tämä ei siis tarkoita pelkkää lähetyssaarnaajaa, mutta jos mies haluaa minut päälle, hän vetää minut päälleen, koska en tee enkä halua tehdä siihen itse aloitetta. Jos mies haluaa takaapäin, hän kääntää minut ja nostaa voimalla takamukseni pystyyn. Nautin seksistä, kun saan olla vietävänä. Olen aktiivinen kyllä, liikun paljon ja annan nautintoni kuulua. Se on vaikeaa selittää. Moni varmaan tulkitsee, että olen lahna - ei se mitään, saa niin tulkita.
En pidä siitä, jos mies esimerkiksi kysyy, että ottaisinko suihin. Se on väärä tapa minun kohdallani lähestyä asiaa. Jos hän haluaa, että otan, hän laittaa minut tekemään niin. Joko sanallisesti käskyttämällä tai fyysisesti ohjaillen.
Entisten kumppaneiden kanssa seksikemiat ei osuneet yhteen. Oli niitä, jotka halusivat satuttaa, ja siitä en pitänyt. En syty kivusta. Ja oli niitä, jotka halusivat alistua itse, ja sekään ei toiminut, koska sitten olimme kaksi alistuvaa ja dominoiva puuttui. Nykyisen kumppanin kanssa seksi oli alusta alkaen tällaista. Sanalla sanoen täydellistä minulle. Hän on hyvin dominoiva, mutta samalla hellä ja välittää nautinnostani.
Mielestäni seksimme on silti vaniljaseksiä.
Eikö tämä ole se yleisin kuvio.
Miehenä tässä häiritsee alistuvan osapuolen pelkuruus. En kerro mitä haluan, en alistu täysin ja säilytän oikeuden tuomita jos toimit väärin.
Tavassasi harrastaa seksiä ei ole mitään vikaa, mutta pitää olla säännöt mikä on ok ja mikä ei jos toinen käyttää valtaa.
Pidän vaniljasta. Pääasiassa tykkään että mies vie mutta joskus haluan ottaa ohjat omiin käsiin ja antaa nautintoa. Esim. sitoa miehen silmät, jopa kädet ja jalat. En satuta toista mitenkään. Juttu on enemmän siinä että kiusoittelen nautinnon antamisella ja haluan nähdä toisen kiemurtelevan nautinnosta.
Minulle on pieni turn-off jos nainen on liian alistuva eikä tällä ole tarpeeksi omaa tahtoa. En halua mitään tahdotonta seksiorjaa itselleni
En halua minäkään...ihanaa vaniljaa, tosin tykkään kun mies sitten välillä innostuu kovaankin menoon!
Minä ainakin haluan hellää vaniljaseksiä.