Kuinka paljon helpompaa miehen on saada seksiä 40-55v naiselta kuin alle 30v naiselta?
Kun esim. monilla ihmissuhdepalstoilla aina puhutaan, miten naisen markkina-arvo on korkeimmillaan teininä ja nipinnapin parikymppisenä ja sen jälkeen alkaa lasku.
Lisäksi sanotaan, että alemman tason miehen (=ATM) ei pitäisi haikailla nuorten naisten perään, koska atm:n taso ei niihin riitä, vaan pitäisi tyytyä keski-ikäiseen yh-"kurppaan".
Mietin tässä kuitenkin, että kuinka paljon helpompaa miehen on käytännössä saada seksiä keski-ikäiseltä kuin nuorelta naiselta. Joissain tapauksissa näin varmasti on, mutta kuinka suuri ero on noin niinkuin yleisellä tasolla?
Kommentit (21)
Juu, ei nelikymppinen tai sitä vanhempi yh-kurppa kovinkaan usein mitään satunnaisia äijiä sänkyynsä kelpuuta.
45v miehen helppoa, nuoren miehen vaikeaa molemmilta. Naiset eivät yleensä halua nuorta miestä edes yhden illan seksiin.
Läskit nuoret antaa jos joku vain sattuisi sellaisen huolimaan sänkyyn
Nuorena tuli annettua aika auliisti, enää en viitsi vaivautua. N46
Vierailija kirjoitti:
45v miehen helppoa, nuoren miehen vaikeaa molemmilta. Naiset eivät yleensä halua nuorta miestä edes yhden illan seksiin.
Alle 30v miehenä naisen saaminen sänkyyn on vaikeaa, omanikäisetkin haluaa vähän vanhempaa miestä
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista yli-innokasta touhottajaa jaksa katsella. Minä olen vanha. Haluan sänkyyn nukkumaan 9 jälkeen illalla. Kaikki intohimo pitää olla ennen 20.30 koska silloin alkaa iltarutiinit.
Äärestä helppoa, esim yh jolla lapsia usealle miehelle, työpaikan 50v ikisinkku ja juuri eronnut pitkään naimississa ollut.
M53
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei nelikymppinen tai sitä vanhempi yh-kurppa kovinkaan usein mitään satunnaisia äijiä sänkyynsä kelpuuta.
Huutonaurua🤣
Luulen, että olisi suhteellisen helppoa sekä nuoremmilta (n.25v) ja keski-ikäisiltä.
Flirttiä ja muuta pientä pitänyt, ja usein on syliin asti tultu aika pienestä, mutta naimisissa olevana olen torjunut kaikki.
Nuorena sinkkuna oli lähes aina joku kiinnostunut nainen lähettyvillä. Eikä se hirveästi näytä muuttuneen, joskin nuorempien kiinnostuneiden määrä on selkeästi laskenut vuosi vuodelta ja vanhenpien kiinnostus lisääntynyt, mikä on mielestäni ihan luonnollista.
Yksi parhaista tavoista on käyttäytyä asiallisesti, mutta pienellä asiallisella flirtillä. Ulkonäkö minulla ihan ok. Olen melko pitkä, ei ylipaino, liikun jne. Kasvot ihan ok näköiset, mutta en mikään valokuvamalli edes nuorenpana ollut.
Riippuu varmaan enemmän miehestä kuin naisten iästä.
Tietenkään kaikilta ei voi saada. Ihmiset kiinnostuu eri ihmisistä ja ihmisten väliset kemiat vaihtelevat suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Läskit nuoret antaa jos joku vain sattuisi sellaisen huolimaan sänkyyn
Läskit nelikymppisetkin antaa. Tykkän läskeistä.
Opettamaan en jaksa, pitää tietää mitä haluaa ja osata näyttää se kunnioittavalla tavalla.
Sanoisin ettei pidä paikkansa.
Yh-kurppaN48
Vierailija kirjoitti:
Äärestä helppoa, esim yh jolla lapsia usealle miehelle, työpaikan 50v ikisinkku ja juuri eronnut pitkään naimississa ollut.
M53
Nämä juuri kahdenkymmen vuoden jälkeen vankilasta vapautuneet on niitä helpoimpia. Pari pientä herrasmiehen elettä ja se on siinä.
Kun itse olin nuorena ravintoloissa joka viikonloppu, niin oman ikäisillä 20-vuotiailla naisilla oli aika tiukka moraali. Yli 25-vuotiailta naisilta sai paljon helpommin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Opettamaan en jaksa, pitää tietää mitä haluaa ja osata näyttää se kunnioittavalla tavalla.
Sanoisin ettei pidä paikkansa.
Yh-kurppaN48
Törmäsin mieheen, joka oli ollut kolmasti naimisissa ja meinasi pokka pettää siitä räpellyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin nuorena ravintoloissa joka viikonloppu, niin oman ikäisillä 20-vuotiailla naisilla oli aika tiukka moraali. Yli 25-vuotiailta naisilta sai paljon helpommin seksiä.
Ja mahtoikovathan ne naiset saada sulta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mahtoikovathan ne naiset saada sulta mitään?
He saivat minulta suhteellisen lyhyttä, mutta aika paksua melaa.
Olen 46v M ja saisin paljon helpommin 30v naisia sänkyyn kuin 45-55v. 45-55v naiset on lähes poikkeuksetta varattuja, kun taas 30v ja alle on sinkkuja ja pitävät vanhemmista miehistä.
Kyllä 40+ naiset (varattu tai vapaa) oman kokemukseni mukaan melko helposti levittää reisiään. Seksi on kivaa ja ovat vapautuneempia kuin pikkugimmoilla 20-30v.
Nuoret pariutuvat helpoiten keskenään, kun aluksi koko ikäluokka on vielä vapaana ja kiinnostus on kovaa siinä iässä. Aikuisilla usein on jo puoliso, joten vapaita on liikkeellä vähemmän. Eronneita toki löytyy kaiken ikäisistä, mutta heissäkin on kovin yksilöllistä, kuka mitäkin haluaa ja kuka kenellekin kelpaa.
Ainakin kaikki omat ystävättäreni olivat huomattavasti ”anteliaampia” satunnaisille heiloille 20 - 30 vuotiaina kuin nyt 5-kymppisinä...