Ile Uusivuori julkaisi paljonpuhuvan videon perheensä pyykkihetkestä – kirosanat lentelevät, kun Marja Hintikka makaa keskellä lattiaa
Pyykkääminen ei kuulu juontajapariskunnan lempipuuhiin.
Kommentit (24)
Marja tykkää olla pylly pystyssä näköjään. Hieno piirre naisihmisessä.
hintikka on niin itsekylläinen minä minä minä olio (ei ihminen) että ällöttää kanava vaihtuu heti kun tua tyrkky naamansa näyttää
Kuka ensinnäkin heittää puhtaat pyykit lattialle? Ja mitä ihmeen rullia ne tekee? Eihän tuossa edes ole paljoa pyykkejä laitettavana. Hintikka vain tykkää narista joka asiasta sen sijaan, että hoitaisi homman kuin aikuinen ihminen.
Kauanko nuo jaksaa kitistä ruuhkavuosistaan?
Kukaan ei ole pakottanut heitä hankkimaan lapsia
2013, 2015 ja 2017. Nämä maagiset vuosiluvut pyörivät joka jutussa, mitä heistä tehdään.
Pitääkö tosiaankin tehdä pyykistä tuollainen ohjelmanumero? Ihan normaali kotityö.
Noiden ei olisi kannattanut mukuloita tehdäkään. Kaksi isoa lasta.
Voi helvetti, mitä touhua! Vaatteet sekaisin lattialla ja ne pitäisi jokainen rullata (!) kaappiin! No, asiat voi aina tehdä vaikeimman kautta. Itse nakkaan vaatteet kaappiin ilman rullauksia ja siihen ei montaa sekuntia mene.
Ymmärrän, että perheessä on vaikeaa, jos pitää lattialla pyykkejä rullata. Ei ole meidän perheessä moinen kotitöiden listalla ollenkaan, mutta ehkä paremmissa töölöläisperheissä tuo on tärkeä tapa.
On Helsingissä vaikeaa..
Kun meillä kolmas lapsi syntyi niin latasin kämpän keskeltä pientä kaupunkia.
Loppui turha säätäminen siihen paikkaan.
Kesällä kuivuu ulkona pyykit.
Minä pesen joka päivä 1-3 koneellista pyykkiä (eikä ole kuivuria, ihan narulla kuivatan ja osa esim. tuolilla), eikä siinä ole mitään ongelmaa. Kaikki osaavat tuoda pyykkinsä koriin, sieltä sitten lajittelen eri kasoihin ja pesen. Pesun jälkeen kuivumaan, seuraavana päivänä suoraan kaappiin. Ei vaadi lihaksia eikä aivojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa tota Hintikkaa.
Kuitenkin suomen paras naisjuontaja.
Mulla viisi lasta, totaalitukiverkottomia ollaan, vaativat työt, ja oikein hyvin pärjätään.
Mua vähän ärsyttää myös nää tyypit. Selittää että on raskasta tukiverkottomana, sit vähän väliä kaksin käyvät lemmenlomalla ulkomailla ja sillä aikaa MUMMO hoitaa. Onhan niillä tukiverkko ja vähän väliä apua!
Toista se on sellaisilla joilla ei ole ketään, kuten itsellänl.
Asioista todellakin tehdään numeroo! Pärstät pitää olla esillä, jotta töitä riittäisi. Kumpikin on keskinkertaisuudessaan sopivia tyhjänpäiväisiin ohjelmiin Maikkarille ja Neloselle.
Onko tuo pariskunta ihan kunnossa? Elämänhallinta ainakin on kadoksissa.
Alas ollaan menty, mutta voiko täällä enää muuta odottaakaan.
Onkohan PS-trollit siis se maksettu ryhmä tässäkin taustalla?
Nehän nimittäin ottaa esim. Ylen toimittajia välillä kohteekseen maalittamisissaan. Joskus muidenkin kanavien.
Miksi noiden pitää avautua joka paikassa asioista, jotka ovat aivan normaaleja arkeen kuuluvia juttuja. Aivan kuin noiden elämä olisi jotenkin ainutlaatuisempaa kuin muiden.. Hintikka luulee olevansa joku äitien esikuva kun aina jauhaa tuota vanhemmuussoopaansa joka paikassa.
Ärsyttävää.
Nuo ne jaksaa marista.