Kertokaa pahimmista etÀpalaveri mokistanne. Tahtoo nauraa :-)
Kommentit (16)
Pidettiin viiden minuutin vessatauko kesken palaverin, olin mielestÀni laittanut mikin mykistykselle mutta olikin jÀÀnyt auki.
Onneksi sillÀ kertaa pissillÀ -ovi auki- kÀydessÀni iloisesti lallatilauleskelin enkÀ piereskellyt tai Àyskinyt lapsille.
Kesken palaverin mulle tuli kauhea vessahÀtÀ. No ei siinÀ mitÀÀn, ajattelin kÀyvÀni vessassa nopeasti. Kun tulin takaisin koneelle, kaikki olivat hiljaa. Olivat odottaneet jotain minun puheenvuoroani. Luulin, ettÀ kukaan ei huomaa, jos ÀkkiÀ kÀyn kusella. Huh...pidin sitten puheenvuoroni. .
No se ihan perus, ettei mulla ollut housuja jalassa, pelkÀt sukkahousut. Olin ollut toimistolla kÀymÀssÀ aamupÀivÀstÀ ja tulin iltapÀivÀksi kotiin ja osallistuin etÀnÀ palaveriin. Ja ei kiinnosta olla kotona työhameessa, joten pelkissÀ sukkiksissa sitten. Mutta unohdin asian siinÀ vaiheessa kun nousin ylös hakeakseni jotain.
EipÀ mitÀÀn, pokkana vaan sitte. Ei se asiaa paranna ettÀ syöksyy lattialle tai alkaa jotain kiljumaan, herÀttÀÀ vain lisÀÀ huomiota.
Mutta hÀvettihÀn se tosi paljon. Vaikea keskittyÀ loppukokoukseen kun voi vain ajatella kuinka moni sattui katsomaan mun ruutua just kun kankut paistoi sukkisten lÀpi.
Minulla oli kuulokkeet korvilla tÀrkeÀssÀ kokouksessa. Kokouksen aikana kuului outoa ryminÀÀ takaa, mutta en kiinnittÀnyt siihen sen enempÀÀ huomiota, vaan jatkoin puheenvuoroani. Videopuhelun loputtua kÀÀnnyn ympÀri ja kÀy ilmi ettÀ kissa oli rymistellyt takanani pyykkitelineeseen ja kiivennyt tuijottamaan ruutua pÀÀni taakse/viereen. Ja tietysti kuvaruudussani hartioihinsa asti, ihan kuin uutisankkurin puhelinvieras kameran oikeassa ylÀkulmassa...
Ei töissÀ mutta työporukalla teams afterwork pe iltana..viiniÀ tuli juotua ja unohdin ettÀ on vain pitkÀ t paita pÀÀllÀ. Jossain vaiheessa tipahdin tuolilta ja könysin ylös.. oli sitten paitakin rullalla vyötÀröllÀ ja alapÀÀ kamerassa.. työkaverit oli hiljaa, joku yritti kommentoida ettÀ eikai sattunut..esimiehiÀ myöden oli paikalla. TÀmÀn jÀlkeen menin vessaan ja unohdin mikin pÀÀlle, lorottelin tyytyvÀisenÀ veskissÀ ovi auki noin 1m pÀÀssÀ lÀppÀristÀ.
Onneksi Àlysin mennÀ nukkumaan aika pian tuon jÀlkeen.
Minulla jÀi esitysmoodi pÀÀlle koneelle ja aihe siirtyi seuraavaan. Pyörin Seiskan sivuilla jotain bikinibeibejÀ katsomassa, kunnes hoksasin. Onneksi en sentÀÀn missÀÀn redtubessa. Kukaan ei sanonut mitÀÀn.
Kissa mullakin pyöri palaverissa vierailevana starana. Kun ei mammalta muutoin huomiota saanut, se kiipesi ensin sohvan selkÀnojalle ja siitÀ laskeutui sitten rintakehÀlleni ja alkoi leipomaan. Onneksi ei mikÀÀn supertÀrkeÀ kokous ollut, katin tempaus tuntui piristÀvÀn muiden osallistujien pÀivÀÀ ja muutama muu intoutui esittelemÀÀn omatkin lemmikkinsÀ.
Olin pitkĂ€ssĂ€ kokouksessa ja yhdellĂ€ osallistujalla oli pitkĂ€ ja tylsĂ€ puheenvuoro. Aloin tylsistyksissĂ€ni selailla iltasanomien sivuja. Minulla oli tuoreet Maisa-kÀÀnteet auki ruudulla vaikken en edes seuraa koko henkilöÀ oikeasti. Yksi osallistujista keskeytti yksinpuhujan arasti, ettĂ€ âPirkollaâ (eli minulla) taisi jÀÀdĂ€ esityksen jakaminen pÀÀlle. Olin siinĂ€ sitten asiallista virkanaista loppukokouksen ajan.
Minullakin on huomiohakuinen kissa. Kesken kokouksen tÀmÀ tÀmÀ tajusi, ettÀ ei ole keskipisteenÀ, joten loikkasi työpöydÀlle hiiren ja nÀppÀimistön pÀÀlle. Kamera oli tietenkin pÀÀllÀ.
Neitokakadu innostui kun kuului niin paljon eri ÀÀniÀ ja minÀ juttelin nÀytölle ettÀ ja tuli rÀÀkymÀÀn nÀytön eteen
Vierailija kirjoitti:
Ei töissÀ mutta työporukalla teams afterwork pe iltana..viiniÀ tuli juotua ja unohdin ettÀ on vain pitkÀ t paita pÀÀllÀ. Jossain vaiheessa tipahdin tuolilta ja könysin ylös.. oli sitten paitakin rullalla vyötÀröllÀ ja alapÀÀ kamerassa.. työkaverit oli hiljaa, joku yritti kommentoida ettÀ eikai sattunut..esimiehiÀ myöden oli paikalla. TÀmÀn jÀlkeen menin vessaan ja unohdin mikin pÀÀlle, lorottelin tyytyvÀisenÀ veskissÀ ovi auki noin 1m pÀÀssÀ lÀppÀristÀ.
Onneksi Àlysin mennÀ nukkumaan aika pian tuon jÀlkeen.
Video, tai ei tapahtunut! đ
MeillÀ ei yleensÀ pidetÀ kameroita auki koska etÀyhteydet ei niitÀ kestÀ.
Uuden työntekijÀn takia erÀÀssÀ palaverissa esimies kÀski jokaisen vuoronperÀÀn avaamaan kameran ja esittelemÀÀn itsensÀ. Minulla oli työpöydÀn takana avoin nÀkymÀ tavallistakin sotkuisenpaan keittiön tiskpöydÀlle. Tukkakin oli kampaamaton ja pÀÀllÀ oli yöpuku jossa oli kahvitahra etumuksessa..