Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia raskaudenaikaisesta verenvuodosta???

08.08.2006 |

Oma tilanteeni on tämä:

Kp 22/28 luulin menkkojen alkavan liian ajoissa.Tuhruttelua jatkui viikon kunnes tuntemukset pistivät tekemään testin.+ tuli.

Rv 5 alkoi taas vuoto ja olin aivan varma keskenmenosta.Rv 6+4 kuitenkin löytyi syke ja pieni sikiö.Vuotokin loppui.

Tänään kuitenkin huomasin vuodon(verisen) taas alkaneen,rv 7+4

Sitä tulee siteeseen hieman,vessassa käydessä enemmän.Kipuja ei ole,ainakaan vielä.

Huomiseksi sain ultran.

Mieli on kyllä kieltämättä apea ja epävarma,voiko raskaus edes jatkua näin.Ja onko se sitten tätä koko raskauden jos raskaus jatkuu?

Haluaisin kuulla kokemuksianne,hyvin ja huonosti päättyneitä!

Kaikki kelpaa!

leanna ja sitkeä sissi 7+4 toivottavasti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisessä raskaudessa tuli vuotoa rv 7. Ensin tuhrua, sitten enemmän, ultrassa syke löytyi. Seuraavan kerran säikähdin, kun taas alkoi vuoto, rv 10, vuodon lisäksi raskausoireet katosivat täydellisesti. Olin 100% varma että kesken meni. Ja eipäs muuten mennytkään! Np-ultrassa sikiö oli tosi liikkuvainen, ja siihen mennessä oli vuotokin jo loppunut. Kunnes taas n. rv 13 tuli vuotoa parin päivän ajan, mutta siihen ne vuodot loppuivatkin ja tuolla pinnasängyssä viereisessä huoneessa tuhisee puolitoistavuotias ihana kaunis tyttö! =D

Tässä raskaudessa vuotoa oli alussa myös, mutta kesti viikon, ja oli TODELLA RUNSASTA!! Vuoto alkoitasan rv 10 jatkuen viikolle 11. Np-ultrassa ei näkynyt sitten enää mitään vuotokohtaa, eikä lääkärikään osannut sanoa enää siinä vaiheessa, mistä vuoto olisi voinut johtua. Ei keskenmenoa pelosta huolimatta. Nyt masu ERITTÄIN pystyssä, pari viikkoa aikaa sektioon.

Tsemppiä sinulle raskauteesi, nuo vuodot kyllä osaa TODELLA säikäyttää...

mansikkamarenki, 36+5 =D

Vierailija
2/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa minulla oli viikkojen 7-9 aikoihin noin 10 päivää kestänyttä tuhruvuotoa. Syytä ei selvinnyt, tosin " ammattitaitoinen" terveyskeskuslääkäri diagnosoi keskenmenoksi ultraamatta :( Kävinkin itsepäisesti yksityisellä alkuraskauden ultrassa ja kyllä masusta löytyi hyvinvoiva ihmisenalku. Seuraavan kerran vuoto alkoi tosi runsaana, housut nilkkoja myöten kastellen pian np-ultran jälkeen ja kesti yli kuukauden. Pelästyi tosi paljon ja pääsinkin ensiavun kautta ultraan.

Neuvolasta en koko vuodon aikana mitään järkevää apua saanut, mutta sain rakenneultraajalta vinkin pyytää lähetteen labraan. Streptokokki B löytyi ja se hoidettiin paikallisantibiootilla. Vuoto loppui heti. Nyt menossa 27+2 ja kaiken pitäisi olla masussa hyvin - tosin olen silti jatkuvasti vauvan voinnista huolissani, sen verran rankka kokemus oli varsinkin tuo oletettu keskenmeno...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjoituksesi tuolta maalismasuistakin ! Itse olen samoilla rv-lla sinun kanssasi. Halusin vain luoda toivoa, sillä tunnen muutaman ihmisen,äidin, joilla on raskauksien aikana ollut veristä vuotoa-jopa runsaasti. Ymmärrän kuitenkin pelkosi, koska jatkuvasti saa olla huolissaan-mitä nyt tapahtuu, mutta rohkeasti vain eteenpäin.

Jos sinulla ei ole alaselkä särkyjä tai kovia vatsakipuja niin en uskoisi, että kyse on km:sta tmv. Itselläni ollut km, ja sen kivun tiedostaa aivan varmasti, on se niin kamalaa ..

Ja todellakin kannattaa tarkistuttaa, ettei ole tulehduksia, koska ne voivat tehdä veristä vuotoa.

Onnea matkaan !!! t. emmi rv-7+3

Vierailija
4/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 11 on ultra ja odottavan aika on piiitkä.

Palailen kertomaan tilanteesta tuonnempana!

Lisää kokemuksia saa kyllä laittaa,kiitos!

Leanna ja sissi rv 7+5

Vierailija
5/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ultrassa sanottiin?????

Onhan kaikki hyvin???

*Mansikkamarenki*