Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup? Kuinka monta ystävää sinulla on? Ikäsi?

Vierailija
28.02.2021 |

Siis sellaisia, jotka eivät ole vain moikkatuttuja tsi työkavereita? Haluaisitko enemmän vai oletko tyytyväinen tilanteeseen?

Minulla on kaksi. Olen 40. Joskus toivon, että olisi sellainen porukka, jonka kanssa tehdä yhdessä juttuja, mutta onhan kaksi ystävää parempi kuin ei yhtään.,

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, kolme ystävää jos mieheni lasketaan + joitain ystäviä joiden kanssa voisi periaatteessa helposti tiivistää välejä jos olisi paljon aikaa, mutta tällä hetkellä ei ehdi kovin tiiviisti aikaa viettämään useamman ihmisen kanssa. Lisäksi omat sisarukset ovat läheisiä ja myös heidän kauttaan on vähän kavereita, joita sanoisin sisarusten kavereiksi kumminkin. N27 olen ja pienet lapset. Voisin olla sosiaalisempikin, mutta jotenkin siitä tulee helposti stressi jos joutuu hirveän monen ihmisten kanssa seurustella, ei enää muista kaikkien asioita ja se esimerkiksi tuntuu tökeröltä. Joten tapaan vähän vähemmän jengiä (ja koska korona niin nyt juuri hyvin vähän ketään tapaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi saman ikäistä serkkua ja miesystävä. Olen 25-vuotias ja en oikeastaan kaipaa muuta. Opiskeluissa, harrastuksissa ja töissäkin vetäydyn enemmän omiin oloihini.

Vierailija
4/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotta eikä minulla ole yhtään ystävää tai kaveria.

Vierailija
5/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 ystävää. Enemmän niitä joutuu työntämään kauemmas. Itse viihtyisin hyvin parhaan ystäväni ja aviomieheni seurassa. He riittäisivät minulle. Olen 36.

Vierailija
6/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 46 ja ystävät ovat kaikonneet ja tilalla on pelkkiä "kylän miehiä". Toisaalta tässä on kasvettu itsekin ihmisenä ja mitään ihme olkapäitä, joita vasten voisi itkeä - en katso tarvitsevani.

M 46

Vierailija
7/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 vuotias ja 0 kaveria,mies ja muutama lemmikki,välillä tympii mutta useimmiten ei.

Vierailija
8/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 40. Ystäviä on 6. Kavereita ehkä viisi päälle. Lisäksi mies, lapset ja omat vanhemmat. En kaipaa enempää. Hyvä kun näistä selviän.

Vierailija
9/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan yhtään. 44v

Kaksi kaveria, jokunen tuttu. Jossain vaiheessa luulin ystäviksi, mutta olen aikojen saatossa huomannut, että en ollut heille yhtä tärkeä kuin mitä he olivat minulle. Satutti, mutta näillä mennään, ei voi pakottaa ystävyyteen.

Onneksi on mies ja lapset.

Vierailija
10/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, mutta toista en välttämättä laskisi ystäväksi vaan läheiseksi kaveriksi. Sinun aloitusviestin perusteella hän siihen kategoriaan kuitenkin kuuluu.

En missään nimessä halua enempää. Ei voisi vähempää kiinnostaa saada edes kavereita tai hyvänpäivän tuttuja. Olen 31v.

Vierailija
11/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...erikoinen määritelmä ystävyydelle. Olin vastaamassa ensin että neljä/viisi+mies, mutta tuolla määritelmällä ehkä sitten kumminkin varmaankin paljon enemmän. Ehkä 15-20? Jopa 30? Jos määritelmä on sellainen, että jaetaan henkilökohtaisia asioita ja tavataan varta vasten esim. kahvin, matkan, kävelyn tai illanvieton merkeissä.

Olen 35.

Ei ole porukka, vaan erillisiä. En kaipaa enempää kuin on nyt.

Vierailija
12/12 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sydänystävä, jonka olen tuntenut 80-luvulta alkaen, kaksi tuoreempaa. En todellakaan kaipaisi enempää, hekään eivät tunne toisiaan vaan tapaan kaikkia yksitellen.

Kavereita ehkä toistakymmentä, parikymmentä, jotain sellaista. Siis sellaisia, joiden kanssa voidaan tehdä jotain yhdessä; käydä (normaaliaikana) syömässä, leffassa, kahvilla; vaihdetaan kuulumisia WhatsAppin tai muun sovelluksen kautta jne.

Tuttavia, joiden kanssa on joku yhdistävä asia ja yhteydenpito on käytännössä vain FB-seuraamisia ja kommentteja + satunnaisia Messenger-viestejä, on sitten paljon enemmän, ehkä toistastaa. En kuitenkaan laske heitä ystäviksi.

50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi