Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teille tullut aikuisiällä vastaan tilanteita, että alaikäiset teinitytöt on vittuilleet?

Vierailija
28.02.2021 |

Jos on, niin voisitko kuvailla tapahtunutta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pistäisin pissiksen pakettiin. 

2/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen juopunut nainen lähempi 30 istui bussissa ystävättärensä ja ison susikoiran kanssa. Kuski ilmoitti että voisiko koira ja seurue istua taaimmaksi, kun koira otti koko keskikäytävän ja kuski oletti ehkä että monella on koiranpelko että saavat rauhassa poistua bussista. 

Mitään ei tapahdu.Kysyin kovalla äänellä miksi he eivät siirry kun kehoitetaan. 

Voi sinä vanha akka ,pida turpas kiinni sanoi Tukholmassa asuva nainen.

Vastasin; Jos minulla olisi noin iso turpa kuin sinulla ja vielä päissään pyörit tällä saisit hävetä. 

Että näin sain kulla kunniani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Suomalainen juopunut nainen lähempi 30 istui bussissa ystävättärensä ja ison susikoiran kanssa. Kuski ilmoitti että voisiko koira ja seurue istua taaimmaksi, kun koira otti koko keskikäytävän ja kuski oletti ehkä että monella on koiranpelko että saavat rauhassa poistua bussista. 

Mitään ei tapahdu.Kysyin kovalla äänellä miksi he eivät siirry kun kehoitetaan. 

Voi sinä vanha akka ,pida turpas kiinni sanoi Tukholmassa asuva nainen.

Vastasin; Jos minulla olisi noin iso turpa kuin sinulla ja vielä päissään pyörit tällä saisit hävetä. 

Että näin sain kulla kunniani. 

Just.

Vierailija
4/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi teiniä tuli vastaan kadulla.

Ilman provokaatioita alkoivat nimitellä minua.

Teinit on vähän niin kuin vaistojen vallassa eläviä paviaaneja. Ei yhtään elävää aivosolua. Anteeksi paviaanit.

Vierailija
5/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit on vähän niin kuin vaistojen vallassa eläviä paviaaneja. Ei yhtään elävää aivosolua. Anteeksi paviaanit.

Joten sinullakaan ei ole ollut yhtään elävää aivosolua?

Vierailija
6/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 5-kymppinen. En ole törmännyt kuin mukaviin teinityttöihin! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
7/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten sinullakaan ei ole ollut yhtään elävää aivosolua?

En ole teini, joten pointtisi on älytön.

Vierailija
8/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli teininä kauhea rääväsuu. Tykkäsi sanoa törkeyksiä etenkin keski-ikäisille naisille. Pilkkasi vaatteet ym.

Vierailija
9/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olin lenkillä ja kuulokkeet korvilla mutta niistä ei vielä tullut mitään. Nuori tyttöporukka kulki ohi ja yksi heistä katsoi suoraan silmiin ja kysyi haluanko puhua hänen kanssaan Jeesuksesta. Otin siis vittuiluna tuon, ehkä näytin uskovaiselta?

Vierailija
10/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri oli teininä kauhea rääväsuu. Tykkäsi sanoa törkeyksiä etenkin keski-ikäisille naisille. Pilkkasi vaatteet ym.

Kunnes kului silmänräpäys ja hän huomasi itse olevansa keski-ikäinen kurttuinen täti vaikka luuli olevansa ikuisesti nuori?

Vierailija
11/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olin lenkillä ja kuulokkeet korvilla mutta niistä ei vielä tullut mitään. Nuori tyttöporukka kulki ohi ja yksi heistä katsoi suoraan silmiin ja kysyi haluanko puhua hänen kanssaan Jeesuksesta. Otin siis vittuiluna tuon, ehkä näytin uskovaiselta?

Oletko siis jumalan kieltäjä? Teinityttö yritti pelastaa sielusi kadotukselta ja otat sen vittuiluna?

Vierailija
12/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettajanahan niitä tulee välillä tavattua. Saatan aika kuivasti sanoa takaisin jotakin pahasti. Sillä tavalla, että ei ole suoranaista vittuilua, mutta ymmärtävät yskän kyllä. Olen ystävällinen heti kun saan heiltä hyvää kohtelua eli kyllä tietävät, että osaan olla mukavakin.

Vierailija
13/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 5-kymppinen. En ole törmännyt kuin mukaviin teinityttöihin! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ei ole aina siitä kyse. Teinit voi valita kohteekseen vaikka jonkun satunnaisen bussimatkustajan, joka ei ole sanonut sanaakaan heille.

Jonkinlaista typerää laumakäyttäytymistä, jolla haetaan valtaa.

Vierailija
14/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes kului silmänräpäys ja hän huomasi itse olevansa keski-ikäinen kurttuinen täti vaikka luuli olevansa ikuisesti nuori?

Heh, kyllä. Nyt olemme itse molemmat keski-ikäisiä ja omat teinit vi**uilee (toivottavasti kuitenkin vain kotona).

Vierailija
15/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jotain pikkupoikia on ollut jotka on jotain mutisseet mutta eivät kuinkaan uskaltaneet kunnolla huudella.

Vierailija
16/16 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pistäisin pissiksen pakettiin. 

Badass :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi