Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa kasvovoidetta, jonka on suojakerroin vähintään 30 ja sopii aikuisiän aknesta kärsivälle

Vierailija
28.02.2021 |

Olen reilu nelikymppinen nainen ja minulla on aikuisiän akne ja iho reagoi hyvin vahvasti hajusteille ym. Iho on pysynyt kohtuullisessa kunnossa, kun pesen kasvot pelkällä vedellä, laitan kasvovettä ja kasvovoidetta (perusvoide Aqualan L). Nyt kun aurinko taas alkaa tulla esiin, niin kaipailisin päivävoidetta, jossa olisi suojakerroin 30 tai jopa enemmän. Olen useampia kesänä testannut eri merkkisiä voiteita ja mikään ei ole oikein tuntunut sopivan mun aikuisiän akneen taipuvaiselle iholle. En meikkaa joka päivä, joten siksi suorakerrointa pitäisi löytyä päivävoiteesta. Silloin kun meikkaan, käytän CC-voidetta, jossa on suojakerroin. Onko teillä jollakin aikuisiän aknesta tai muusta vastaavasta ongelmasta kärsivällä antaa vinkkejä hyvästä suojakertoimellisesta päivävoiteesta? Olen kokeillut osaa apteekista saatavista tuotteista mutta en ole vielä löytänyt omalle iholle sopivaa. Valikoimaa on onneksi paljon, mutta tuskastuttaa välillä sekä aikuisiän akne että itselle sopivan voiteen löytäminen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Mossan tuotteita. Mun iholle ovat sopineet. Löytyy myös päivävoide suojakertoimella eivätkä ole tolkuttoman kalliita.

Vierailija
2/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan tuohon ole sopivaa käytössä. Mutta yövoiteeksi ja finneihin muutoinkin kotonaollessa suosittelen Calendula sinkkivoidetta, vauvojen vaippaihottumaan tarkoitettu, mutta on todella tehokas apu kaikissa iho-ongelmissa. Käytössä nelikymppisellä ja teinillä ja meillä molemmilla iho parantunut huomattavasti. Mineraalimeikkejä suosittelen myös, ei tuki ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana pitäisi tietää, mitä sulle on määrätty tuohon aknen hoitoon?

Vierailija
4/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Hada Labon tuote, mutta varmista, ettet osta feikkiä. https://www.timeless-uk.com/products/new-arrival-hada-labo-extreme-uv-w…

Laittaisin kyllä vielä erikseen kosteusvoiteen alle. Aqualanit on muuten komedogeenisiä, vaikka lääkärit niitä tuputtavatkin potilaille. Dr Draylla on hyviä vinkkejä Youtubessa, hän on ihotautilääkäri.

Vierailija
5/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä hoitoa käytät akneen, voitko vastata?

Vierailija
6/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Hada Labon tuote, mutta varmista, ettet osta feikkiä. https://www.timeless-uk.com/products/new-arrival-hada-labo-extreme-uv-w…

Laittaisin kyllä vielä erikseen kosteusvoiteen alle. Aqualanit on muuten komedogeenisiä, vaikka lääkärit niitä tuputtavatkin potilaille. Dr Draylla on hyviä vinkkejä Youtubessa, hän on ihotautilääkäri.

Nythän on ollut noista aasialaisista aurinkovoiteista, että suojakertoimet eivät ole sitä mitä lupaavat vaan paljon alhaisemmat. Miten on tuon tuotteen laita?

Vierailija
7/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ohut kerros suojakertoimellista päivä- tai meikkivoidetta ei riitä, jos haluat suojautua auringon haitoilta. Ehkä ymmärsin aloituksen väärin ja haussa on kunnon aurinkosuoja. Meikin alla toimii hyvin ihon mataksi jättävä la roche posayn anthelios dry touch. Spf 50.

Vierailija
8/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene hydrance light on minulle hyvä. Avene cleanance myös.

Vierailija
9/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CeraVe -sarjan tuote Apteekista. Non-comedogenic. Ei tuki ihohuokosia. EI ole apteekin perusvoide vaan todella hyvä tuote. Mulla on krooninen akne ja tuo sopii hyvin.

Vierailija
10/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin suosittelen, ei ole komedogeenista ja monet ihotautilääkärit suosittelee tätä siksi myös aikuisiän aknesta kärsiville. Hinta on passeli ja suojakerrointa on 25.

https://www.yliopistonapteekki.fi/cerave-facial-moisturising-lotion-sk2…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä