Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sh ja annan ilmaisen neuvon masentuneille

Kunnioitettu sh
28.02.2021 |

Syökää varsiselleriä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diureetti , tilasin just netistä.

Vierailija
2/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokemusasiantuntija masennuksessa, joka voimistuu huonosta ruokavaliosta. Raskausajan multitabs sisältää monta ainetta, joka tukee mielenterveyttä. Siitä ei saa finnejä, kuten monesta muusta vitamiinipilleristä.

Folaatti, b-luokan vitamiinit jne. tärkeitä mt tukijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti ylipainoinen ja alkoholisoitunut putkimies, ja annan ilmaisen vinkin masentuneille: älkää heittäkö wc-pönttöön mitään sinne kuulumatonta.

Vierailija
4/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokemus asiantuntija Mielenterveys asioissa ja suosittelen kaikille masentuneille runsasta eläinperäisten ruokien syöntiä ja kasvisten vähentämistä. Erityisesti vilja ja oksalaattipitoiset kasvit kannattaa jättää syömättä. Haluaisin jopa ehdottaa, että pitäisi kokeeksi semmoisen eliminaatiodieetipätkän, että söisi vain naudanlihaa (voi, suola ja naudan maksa lisäksi sallittu) kuukauden ja tunnustelisi jakson lopulla oloaan.

Kauhistelijoille huomio, kukaan ei kuukaudessa pysty tekemään ruokavaliolla itselleen pysyvää haittaa, varsinkin kun kyseessä on terveellinen ravinto, eikä esim pelkät ranskanperunat.

Vierailija
5/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää, millainen ihminen näidenkin avausten takana on. Veikkauksia?

Vierailija
6/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähti toisen miehen matkaan ja oma firma ajettiin koronavaikeuksien takia konkurssiin. Pankki vie talon, luottotiedot menivät, velkaa jää vielä maksettavaksi satoja tuhansia ja tili on tyhjä.. Ja kaiken kukkuraksi minulla diagnosoitiin syöpä. Masentaa, paljonko varsiselleriä minun tulee syödä että olo tulee hyväksi?

Vierailija
7/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 vuotta kestäneestä masennuksesta toipunut ja annan ilmaisen vinkin, opettele tunnistamaan tunteesi ja käsittelemään niitä. Kaikki muu on puuhastelua, lääkkeet, liikunta, ruokavalio.

Vierailija
8/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta "arvostettu sh" on jakanut näitä tiedon kultakimpaleitaan jo vuosien ajan. Toinen klassikko häneltä on se, että kivuista kärsivälle kuolevalle ei saa antaa paljon kipulääkkeitä, ettei synny riippuvuutta.

Vierailija
9/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas suosittelisin juomaan laatikollisen olutta joka päivä kahden viikon ajan, sellainen oikein tehokuuri. Vannon, että näiden kahden viikon jälkeen et tärinöissäsi enää edes muista mitään masennusta!

Vierailija
10/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin kerrosateria auttaa tutkitusti tehokkaammin.

Vierailija
11/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas suosittelisin juomaan laatikollisen olutta joka päivä kahden viikon ajan, sellainen oikein tehokuuri. Vannon, että näiden kahden viikon jälkeen et tärinöissäsi enää edes muista mitään masennusta!

Iso mies voi juoda laatikollisen olutta päivässä tulematta edes humalaan.

Vierailija
12/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsiselleri tekee hyvää ellei ole allerginen, mutta ei se ihan taida masennusta parantaa.

Vierailija
13/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta "arvostettu sh" on jakanut näitä tiedon kultakimpaleitaan jo vuosien ajan. Toinen klassikko häneltä on se, että kivuista kärsivälle kuolevalle ei saa antaa paljon kipulääkkeitä, ettei synny riippuvuutta.

On varmasti eri henkilö, koska tämä on kunnioitettu sh.

Vierailija
14/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäiseekö ahtëriin ottaminen peräpukamia?

Vierailija
15/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 15 vuotta kestäneestä masennuksesta toipunut ja annan ilmaisen vinkin, opettele tunnistamaan tunteesi ja käsittelemään niitä. Kaikki muu on puuhastelua, lääkkeet, liikunta, ruokavalio.

Tunteiden sanoitus auttaa myös masennukseen. Kannattaa aina muistaa sanoittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi