Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vuokranantaja siivouttanut asunnon laskuusi?

Vierailija
22.02.2021 |

Olika mielestäsi aiheellista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei ollut aiheellista, jätin asunnon paljon siistimpään kuntoon kuin se oli muuttaessani sinne.

Vierailija
2/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oli ehkä osittain aiheellista. Valitin, ja vuokranantaja suostui puolittamaan laskun. Siihen olin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuvat kun olet muutamassa sinne ja pois.

Vierailija
4/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnaa seinien reikiin, kirkaslakkaspraytä pahimpiin parketin kulumiin. Aina mennyt täydestä eikä yhtään reklamaatiota. -vuokraaja PRO

Vierailija
5/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun muuttaa, niin kannattaa olla paikalla, kun vuokranantaja tekee lopputarkastusta. Multa yritti laskuttaa 4 tunnin (kahdelta siivoojalta) siivousta. Menin paikalle ja sanoin siivoavani itse, joten herra on hyvä ja näyttää missä on likaista. Yhdestä kohdasta tuo osoitti ja pyyhkäisin sen yhdellä kädenvedolla puhtaaksi. Kysyin että mistä vielä ja hän totesi, että eiköhän tämä ollut tässä. 

Näitä vuokranantajia on paljon. 

Vierailija
6/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen 2x ollut vuokralla yksityisellä henkilöllä ja 4x muutamalla eri firmalla.

Vierailija
7/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Minä siivoutin itse asuntoni siivousfirmalla, kun muutin kokonaan toiselle puolen maata töihin.

Kaikki tavarat pakattu jo muuttoautoon, ei olisi ollut enää siivousvälineitä.

Vierailija
8/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.  Yhteisestä sopimuksesta. Säästin aikaa ja vaivaa, kun ehdotin vuoranantajalleni, että vastaisi kämppäni loppusiivouksen toteuttamisesta. Sujui luullakseni näin paljon kivuttomammin, vaikka toki itsekin olsin asiasta selvinnyt. Luulen silti, että vuokranantajanikin arvosti esitystäni, vaikka kieltämättä vaikutti hieman yllättyneeltä.  

Sinkkumies 

Vierailija
9/9 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän vuokralaiseni jälkien korjailu maksaa useamman tonnin. Tyyppi häipyi kuin tuhka tuuleen. Joka toinen päivä ajattelen että romutan sen luottotiedot tuhannetta kertaa, joka toinen päivä taas että itseäni vaan kiusaisin, ei siltä ikinä mitään korvauksia tule kukaan saamaan. Olen onnekas kun se edes lähti. Mutta toivoisin että olisi joku sivusto jolla varoittaa muita vuokranantajia.

On ollut kivojakin vuokralaisia kyllä.